کد خبر: ۲۷۳۹۳۲
زمان انتشار: ۲۳:۰۹     ۰۶ آذر ۱۳۹۳
سه مأمور پلیس که در «زهک» سیستان و بلوچستان از سوی گروهی از مردان مسلح به رگبار بسته شده‌اند به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، فرمانده پلیس سیستان و بلوچستان گفت: شب سه‌شنبه در حالی که مأموران پلیس در شهر زهک در حال گشتزنی بودند سرنشینان دو خودرو به آنها حمله‌ور شده و مأموران را به رگبار بسته و به شهادت رساندند.سردار «حسین رحیمی» ادامه داد: به دنبال این حادثه دو پلیس از کادر وظیفه ناجا و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند.


فرمانده پلیس سپس با بیان اینکه وضعیت فعلی امنیت سیستان و بلوچستان بسیار خوب است، اظهار کرد: پلیس در حوزه کاری خود تعداد زیادی از باندهای ناامن‌کنند‌ه و مخل امنیت را متلاشی و بدون اغماض با آنها برخورد کرده است و اگر بخواهیم در مقایسه با میانگین کشوری امنیت سیستان و بلوچستان را مقایسه کنیم انصافاً وضعیت امنیت این استان بسیار خوب است اما باید واقعیت را بپذیریم که میزان احساس ناامنی ‌در این منطقه به مراتب بیشتر از خود امنیت است.


وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم این استان را به سمت فضای امن سوق دهیم، کلام متنفذین، ریش‌سفیدان، علما، مولوی‌ها، همه زنان و مردان می‌تواند نقش جدی در این زمینه داشته باشد.
فرماندار زهک نیز گفت: سه مأمور پلیس این شهر بامداد دیروز هنگام گشتزنی توسط افراد ناشناس به شهادت رسیدند.


«رخشانی نسب» در این باره افزود: در این حادثه دو مأمور کادر و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند. وی خاطرنشان کرد: اقدامات تأمینی و شناسایی عاملان وقوع این حادثه در دست اقدام است.بنابر این گزارش، ستوان «حسین انجام»، ستوان «بدیل مختارنیا» و سرباز وظیفه «محمدجواد گوری» شهدای این حادثه مسلحانه هستند. فرماندار زهک اعلام کرد: در این رابطه سرنخ‌هایی از عاملان تیراندازی به‌دست آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها