کد خبر: ۲۷۴۱۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
‌پر فروش‌ترین گوشی‏‌های اندرویدی 2014 در حالی انتخاب شدند که برندهای معروفی مانند سونی، و اچ‌تی‌سی از جمله آنها بودند.
به گزارش خبرنگار علمی "خبرگزاری دانشجو"، در بازار پر فروش گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های اندرویدی از محبوبیت بیشتری برخوردارند و به دلیل استفاده راحت‌تر نسبت به ios‌ از محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار هستند. ضمن آنکه مجهز بودن بیشتر گوشی‌های هوشمند به سیستم‌عامل اندروید نیز در این محبوبیت بی تاثیر نبوده است.
 
 
فاکتورهای برتری گوشی‌ها نسبت به یکدیگر شامل عواملی چون قابلیت گوشی، نحوه کاربرد از لحاظ میزان آسانی، عمر باتری، کیفیت دوربین، قدرت پردازنده و نمایشگر بود که مخاطبان و کاربران با توجه به کلیه این عوامل 5 گوشی محبوب را انتخاب کردند.
 

5 گوشی هوشمند اندرویدی 2014 که به انتخاب کاربران در لیست بهترین گوشی‌های جهان قرار گرفتند به شرح زیر است:

 
 
1. HTC one M8
 
این گوشی با ظاهری جذاب می‌تواند با برترین‌ها رقابت کند و شاید همین موضوع باعث شده است که این گوشی رتبه اول برترین‌ها را به خود اختصاص دهد. یکی از محصولات برتر HTC One بوده و با کد M8  در ادامه نسل M7 است.

 

 

 
جنس این گوشی از آلومینیوم بوده و قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت نانویی، دوربین 4 اولتراپیکسلی، صفحه نمایش 5 اینچی، تصویر فول اچ‌دی، صفحه نمایش LCD توسط گوریلاگلس 3 حفاظت شده که زاویه خوبی به تلفن همراه می‌بخشد.
 
از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه که به‌عنوان اولین گوشی پرمخاطب انتخاب شده می‌توان به پردازنده کوآلکام 4 هسته‌ای snapdragon 801، سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.4.2، اشاره کرد.
 
 
2. Moto X

این گوشی هوشمند در زمینه کنترل سیستم‌های صوتی از محصولات مشابه متمایز است و امکانات قابل ملاحظه‌ای در صفحه نخست در اختیار کاربر می‌گذارد. البته باید توجه داشت که این محصول در خانواده گوشی‌های هوشمند پیشرفته طبقه‌بندی نمی‌شود اما نسبت به محصولات مشابه خود کامل‌تر است.

 

                                                                                                           

 
3. Nexus 5

این محصول نخستین گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود که روی آن سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat نصب شده است. از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی پیشرفته می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای، دوربین 8 مگاپیکسلی، رم دو گیگابایتی و امکانات ویژه برای عکس‌برداری اشاره کرد.

 

                                                                  

 
 
4. Xperia Z3 Compact
محصول سونی زد 3 کامپکت، یکی دیگر از محصولاتی است که با استقبال مخاطبان مواجه شده است. این محصول با صفحه نمایش 6/4 اینچی و رزولوشن 720 P و تراکم 319 پیکسلی و با داشتن پنل IPS LCD قابلیت نمایش بیش از 16 میلیون رنگ را در خود دارد. این گوشی از  باتری 2600 mAh و پردازنده 4 هسته‌ای و Snapdragon 801 ، حافظه داخلی 2 GB of RAM سیستم‌عامل کیت کت، سنسور 7/20 مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری K4، پردازشگر 4 هسته‏ای، اسنپدراگون 801 و 2 گیگابایت حافظه داخلی رم برخوردار است.
 
 
 
5. OnePlus One
وان پلاس، یک شرکت چینی است که در تولید و عرضه محصولات فناورانه فعالیت می‌کند. گوشی هوشمند OnePlus One، به پردازشگر Qualcomm Snapdragon 801، و 3 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5/5 اینچی و رزولوشن 1920×1080، تراکم پیکسلی 401 P، باتری 3100 میلی‌آمپر، دوربین 5 مگاپیکسل، سیستم‌عامل اندرويد 4.4.2 مجهز است. 
 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها