کد خبر: ۲۷۴۳۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مدافع ارمني استقلال ادعا مي‌ کند حمله هايي که در اين چند روزه به امير قلعه‌نويي شده، باعث تعجبش شده است. استقلال نتايج خوبي نگرفته و خيلي ها انتقادهاي تندي عليه سرمربي اين تيم کرده اند.
به گزارش پایگاه 598،هرائل مگویان در این باره به "ورزش سه" گفت: من زبان فارسی بلد نیستم ولی از دوستانم می‌ شنوم که حمله های تندی به قلعه‌نویی می‌ شود. واقعا از این اتفاق ها شوکه شده ام. مگر می‌ شود یک مربی که کارنامه خوبی دارد با چند شکست این همه مورد حمله قرار بگیرد. من فکر می‌ کنم در ثبت نتایج استقلال همه مقصر هستند.

او ادعا می‌ کند که استقلال در دربی و بازی با ذوب‌آهن غافلگیر شده است: واقعا در هر دو بازی بازی را بسیار خوب شروع کردیم و در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و غافلگیر شدیم. یادتان نرود که در تمام تیم های بزرگ اروپایی افت کردن به وجود می‌ آید. اما مهم این است که باشگاه بتواند با تصمیم های درست، تیم را از شرایط بد خارج کند.

مدافع استقلال ادعا می‌ کند تیمش قهرمان لیگ خواهد شد: ما هیچ چیز برای قهرمانی کم نداریم و دلیل ندارد که نارحت باشیم. همه هم قسم شده ایم که این نتایج را جبران کنیم و تردید ندارم جام‌حذفی را جبران می‌ کنیم و قهرمانی در لیگ‌برتر را جشن می‌ گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها