کد خبر: ۲۷۴۶۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به ديدار مسئولان این دانشگاه با آيت‌الله العظمی وحيد خراسانی نوشت: ایشان با توصيه‌هایي در مورد دانشگاه و تجليل از مديريت آقاي رفسنجاني، نكته‌اي درباره عدم نتيجه‌گيري در مذاكرات هسته‌اي متذكر شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، خبر دیدار آیت‌الله العظمی وحیدخراسانی با رئیس و برخی معاونان دانشگاه آزاد اسلامی و نقل قول از ایشان درباره علل به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای در حالی در مطبوعات و رسانه‌های عمومی انتشار یافت که این خبر تا کنون از سوی دفتر این مرجع عالیقدر تأیید نشده است.

 

این خبر را اولین بار "طه هاشمي" معاون فرهنگي اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي، در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد.

وی ضمن اشاره به ديدار روز پنجشنبه (6 آذر) مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي با مراجع عظام تقليد در قم نوشت: «حضرت آيت‌الله وحيد خراساني با توصيه‌هایي در مورد دانشگاه آزاد اسلامي و تجليل از مديريت آقاي هاشمي رفسنجاني، نكته‌اي درباره عدم نتيجه‌گيري در مذاكرات هسته‌اي متذكر شدند و گفتند اسرائيل و سعودي از نتيجه مطلوب ممانعت كردند و راه قطعي اين است كه آقاي هاشمي به عربستان سفر كند.»



طه هاشمی در ادامه گزارش دیدار با آیت‌الله العظمی وحید خراسانی افزود: «ایشان چند بار تأكيد كردند كه بايد اين سفر انجام شود، چون تنها شخصيتي كه مي‌تواند عربستان را مجاب كند، آقاي هاشمي است؛ سفر او به نفع جهان اسلام و ايران است.»



معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه این نقل قول تأییدنشده، نوشت: «ايشان فرمودند آقاي هاشمي را ساليان متمادي است كه مي‌شناسم و خاطره‌اي تعريف كرد كه وقتي آقاي[امام] خميني آمدند من وقت خواستم كه خدمت ايشان برسم فوري وقت دادند و من (آيت‌الله وحيد) به ملاقات ايشان رفتم. آقاي وحيد ادامه داد كه من كنار آقاي[امام] خميني نشستم و روبروي ما آقاي اشراقي داماد امام(ره) نشسته بود؛ ديدم يك شيخ جواني آمد و فردي را مطرح كرد و گفت اين آقا خوب است والي (استاندار) اصفهان باشد و ايشان قبول كردند. چند دقيقه بعد آمد و فرد ديگري را به آقاي[امام] خميني معرفي كرد و گفت اين آقا مناسب است استاندار فلان استان باشد؛ باز هم امام تاييد كردند. دوباره آمد خدمت امام خميني و گفت آقاي امامي كاشاني مناسب است مسئول مدرسه سپهسالار باشد؛ باز هم امام خميني قبول كردند. براي من عجيب بود! پيش خود گفتم اين شيخ كيست كه رهبر انقلاب اينهمه به او اعتماد دارد و حرفش را مي‌پذيرد! رو كردم به آقاي اشراقي و گفتم اين شيخ كيست؟ ايشان هم جواب داد ايشان آشيخ اكبر هاشمي رفسنجاني است.»

 

 

این در حالی است که دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی طی اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت ایشان موجود است، انتصاب هرگونه مطلب از معظم‌له را که در سایت مذکور درج نشده باشد، مورد تأیید نمی‌داند.

در اطلاعیه یادشده -که تا لحظه انتشار این گزارش، در پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله وحید خراسانی موجود می‌باشد- تصریح شده است: «هرگونه جواب استفتاء و مطلبي كه در سايت ها و مجلات و كتاب ها و روزنامه‌ها، یا از طریق پیامک و... از معظم‌له يا دفتر ايشان نقل شود، در صورتي‌كه در پايگاه اطلاع رساني ايشان موجود نباشد و یا مورد تأييد دفتر معظم‎له نباشد اعتبار ندارد.»

 

 

سایت آیت الله وحید

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
خودی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۳
۲
۰
شما هم شورشو در آوردید آخه این کجاش تکذیبیه بر خاطره در مورد آقای هاشمی بود؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳
۱
۰
این خاطره را بار ها آیت الله وحید در مجامع عمومی و خصوصی تعریف کرده اند و نیازی به تایید از طرف دفتر ندارد
پاسخ
عاقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳
۱
۰
كجاي اين تكذيب است.....خودتون رو خر فرض كرديد يا خوانندگانتون رو........سلام بر اعلم مراجع آيه الله وحيد خراساني و سلام بر باوفا ترين يار امام و انقلاب يعني حضرت آيه الله هاشمي رفسنجاني روحي فداه
پاسخ
اناری جانباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳
۱
۰
بازهم نامردی وکینه وعداوت بازهم دروغ وعقده وخیانت این مطلب کلی است وهیچ ربطی به این خاطره ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها