کد خبر: ۲۷۴۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
مديريت فتنه ۸۸ از سوی مقام معظم رهبری و نقش نيروهای انقلاب در دفاع از كشور دشمن را به شدت عصبانی كرده است و اين عصبانيت خود را در فحاشی و تهديد لفظی نشان می‌دهد.
آيت‌الله حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ندای انقلاب گفت: جامعتين برای اينكه گروههای اصولگرا مانند هم فكر كنند تلاش نمی‌كند، بلكه رسيدن به وحدت حداكثری و انسجام تشكيلاتی را مدنظر دارد.

وی افزود: رسيدن به اهداف مهم يكی از تأكيدات جامعتين است، اصولگرايان ظرفيتهای عظيمی دارند، مهمتر از همه پشتوانه بزرگ مردمی آنها است، كه رسالت بزرگی را در پيش روی آنها قرار داده است.

ممدوحی با اشاره به شاخصهای اصولگرايان گفت: تبعيت از خط امام(ره) و مقام معظم رهبری ويژگی اصلی اصولگرايان است، اصولگرايان بايد ضمن داشتن تحليل‌های درست از ولايت فقيه حمايت كنند. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: كمك به اقتدار نظام اسلامی در داخل و خارج از شاخصهای يك اصولگرا است، با توجه به تهديدات دشمن اين وظيفه سنگين‌تر است.

ممدوحی اظهار كرد: مقام معظم رهبری هميشه بر حفظ اصول تأكيد دارند و بايد در مسير و حركت خود از چهارچوب‌های اصيل انقلاب تبعيت كرد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در مورد مجلس آينده گفت: وحدت نظر در مسائل مهم كشور بايد در مجلس نهم مورد توجه قرار گيرد، دشمن بايد وحدت نمايندگان حول مسائل اصلی كشور را شاهد باشد.

وی با اشاره به تهديدات اخير دشمن عنوان كرد: تهديدات دشمن هيچگاه جنبه عملياتی به خود نخواهد گرفت، دشمن امروز سردرگم است، مديريت فتنه ۸۸ از سوی مقام معظم رهبری و نقش نيروهای انقلاب در دفاع از كشور دشمن را به شدت عصبانی كرده است و اين عصبانيت خود را در فحاشی و تهديد لفظی نشان می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد وضعيت كنونی اصلاح‌طلبان گفت: آنها با وجود تلاشهای خود به اين نتيجه رسيده‌اند كه نزد ملت جايگاهی ندارند، زيرا در سال ۸۸ بدترين عملكرد را داشتند، سكوت فعلی آنها عاجزانه است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها