کد خبر: ۲۷۵۰۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد خوزستان در نشست مطبوعاتي پيش از بازي تا مي توانست خبرنگاران اهوازي را خنداند.
به گزارش "ورزش سه" از اهواز، دراگان که روبروی خبرنگاران نشسته بود حرف‌هایش را با شمردن محرومین فولاد برای بازی فردا آغاز کرد:

این محرومیت هال بی سابقه بوده

همانطور که اطلاع دارید قبل 3 بازیکن را از دست دادیم و هفته گذشته هم اعلام کردند از 4 بازیکن نمی توانیم استفاده کنیم. متاسفانه ایوب والی را از دست دادیم و چاگو نیز نمی تواند برای ما بازی کند. به هر حال این اتفاق برای باشگاه ما بی سابقه بوده . فکر می کنم افراد جایگزینی که در ترکیب گذاشته ایم شهامت نشان می دهند و مطمئن هستم هواداران طبق معمول آنها را تشویق خواهندکرد.

دیگر بازیکن سرباز نمی گیرم

تمرکز من در حال حاضر روی بازی تراکتور است و بعد از این بازی به بازیکنان جدید فکر می کنم. بازیکن می گیریم و هر چقدر دست خالی شود بازیکنان بیشتری می گیریم. این را هم باید بگویم معیار اصلی من برای فصل آینده برای جذب بازیکن مشخصات فنی نیست و بازیکن نباید سرباز باشد.من ناراحت نیستم و قیافه من متمرکز است و چهره ام فریب دهنده است.

از تراکتور با بازیکن ما تماس گرفتند

از طرف باشگاه تراکتور با بازیکن ما تماس گرفته بودند که این انگیزه ما را برای بازی فردا زیاد خواهد کرد. از تمام بازیکنانی که در اختیار دارم استفاده می کنم تا خودشان را در زمین نشان دهند و فرصت فضا سازی به تراکتوری ها نخواهند داد.

بارسلونا هم از آکادمی بازیکن نمی آورد

بارسلونا هم که بهترین آکادمی را دارد بهترین بازیکنانش را از جاهای دیگر می آورد. ایده آل باشگاه این است که 11 بازیکن و حتی مربی اهوازی باشد. من دوست دارم از تیم امیدها استفاده کنم تا جایی که برای تیم مفید باشند.

در پست هافبک بازی می کنم

من باید 10 کیلو کم کنم تا مربی – بازیکن شوم و پستم هم هافبک است البته باید بگویم خدمت سربازی رفته ام .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها