کد خبر: ۲۷۵۳۳۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
لوئيس سوارز، مهاجم بارسلونا، تاکيد کرد که نگران گل نزدنش در رقابت هاي لاليگا نيست.
به گزارش "ورزش سه"، این ستاره اروگوئه ای که هفته گذشته در دیدار مقابل آپوئل در چمپیونزلیگ موفق به گلزنی نشد، هنوز در 5 دیداری که در لالیگا برای آبی و اناری ها انجام داده، نتوانسته دروازه حریفان را باز کند.
اما او که تا به حال چهار پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرده، مطمئن است که به زودی گلزنی هایش را آغاز خواهد کرد. او به رادیو کاتالونیا گفت:" می دانم برای زدن گل به بارسا آمده ام اما نگران نیستم. احساس می کنم اهمیتم برای تیم فراتر از گلزنی است. امیدوارم بتوانم گل بزنم اما بارسا دو مهاجم عالی (مسی ونیمار) دارد. پس مشکلی نیست.
آنچه برای من رخ داده این است که در دیدار مقابل والنسیا، به جای اینکه از روی غریزه به توپ ضربه بزنم، لحظه ای مکث می کردم و همین باعث شد تا موقعیت های خوبی را از دست بدهم. تلاش می کنم تا غریزه گلزنی ام را بار دیگر به دست بیاورم."
سوارز به دلیل گاز گرفتن کیه لینی، برای چهار ماه از میادین دور بود اما تاکید کرد که حالا به آدم دیگری تبدیل شده است:" به خاطر شخصیتم، هنوز برای رسیدن به هر توپ می جنگم و از این نظر هیچ تغییری نکردم اما دیگر با حریفان درگیر نمی شوم. اکنون تلاش می کنم با آنها دوست شوم. تلاش می کنم از بحث کردم بپرهیزم. بعد از اتفاقی که برایم رخ داد، اکنون می دانم که چه ضربه هایی می توانم به خودم بزنم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها