کد خبر: ۲۷۵۳۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
مهرداد کفشگري ادعا مي‌ کند که مزدک ميرزايي گزارشگر بازي پرسپوليس ـ نفت‌تهران در حدي نيست که در مورد او بخواهد اظهارنظر کند.
به گزارش پایگاه 598،میرزایی در جریان بازی پرسپولیس ـ نفت‌تهران ادعا کرد که تا همین چند سال پیش مهره هایی در پرسپولیس بازی می‌ کردند که کفشگری حتی نمی‌ توانست به نیمکت نشینی در این تیم فکر کند.

کفشگری در این باره به "ورزش سه" گفت: مزدک میرزایی در حدی نیست که بخواهد در مورد من صحبت کند. میرزایی را نمی‌ شناسم و اصلا نمی‌ دانم چه کسی هست که بخواهد در مورد من نظر بدهد.

اما بعد از بازی پرسپولیس برابر نفت‌تهران بیرانوند دروازه‌بان جوان نفت به نوعی این بازی را جدال بین استقلالی ها و پرسپولیسی ها دانسته بود و ادعا کرده بود که استقلالی های نفت توانستند انتقام استقلال را از پرسپولیس بگیرند. هافبک پرسپولیس که از این حرف ها ناراحت به نظر می‌ رسید گفت: بالاخره وقتی می‌ بازی این حرف ها زده می‌ شود. بعضی ها می‌ خواهند خودشان را به استقلال بچسبانند تا محبوب شوند. وقتی حقت نیست و می‌ بازی این حرف ها ناراحت کننده می‌ شود.

او ادعا می‌ کند که اصلا حق تیمش برابر نفت‌تهران شکست نبوده است: تمام اعضای تیم از دیشب دارند فکر می‌ کنند که آخر چطور می‌ شود که ما در این بازی بازنده شده باشیم. شما دیدید 4، 5 مهره اصلی مان را نداشتیم اما باز هم خوب بازی کردیم. نفت اصلا موقعیتی نداشت که بخواهد ما را شکست دهد. گل اول که روی خطا اتفاق افتاد و گل دوم هم روی اشتباه خودمان بود. اما گلی که ما زدیم روی تاکتیک تیمی بود. به هر حال فوتبال است و ما می‌دانیم که می‌ توانیم دوباره به روزهای خوبمان برگردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها