کد خبر: ۲۷۵۶۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
ملواني ها دوباره دچار بدشانسي شدند و بازي برده را مقابل پديده به تساوي کشاندند.

به گزارش پایگاه 598،ایمان صادقی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: باید این بازی را می‌بردیم چون به 3 امتیازش احتیاج داشتیم ما سعی و تلاشمان را کردیم اما تیم پدیده هم خوب بود. شاید اگر تغییر سیستم نمی‌دادیم از جلوی پرسپولیس می‌ کردیم بازی مساوی نمی‌ شد اما به آنها اجازه دادیم صاحب موقعیت شوند و راحت کار در محوطه جریمه ها پاسکاری کنند. این مساله باعث شد روی تیم ما فشار بیاید ولی به نظرم همین که نباختیم خودش خیلی خوب است.

گلر ملوان در مورد شرایط بد زمین ادامه داد: زمین بد نبود، افتضاح بود. هیچ جای دنیا چنین زمینی نداریم. همه داشتند سر می‌ خوردند همین مساله در کیفیت بازی هم تاثیر گذاشت.

او در مورد عملکردش نظرش را اینگونه بیان کرد: خوشحالم بخاطر اینکه روی آن دو گل مقصر نبودم و در کل بهتر از بازی پیش بودم. توانستم عملکرد خودم را بهتر کنم.

بازیکنان ملوان در مورد بازگشت پژمان نوری گفت: به نظر من با آمدن آقا پژمان تیمامن جان دوباره ای گرفت او به عنوان یک بزرگتر وزنه تیم است و می‌ تواند با زارع خیلی به تیم ما کمک کند.

صادقی در آخر افزود: کاش کلا هواداران ما را محروم نمی‌ کردند ولی همین که این بازی محروم کردند نه بازی با تراکتور خودش خوب است. امیدوارم برای حمایت جا بیاید و یکدل تیم را تشویق کنند. از صبوری آنها تا اینجای کار ممنونم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها