کد خبر: ۲۷۵۷۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
لوئيس سوارز، تابستان امسال از ليورپول به بارسا پيوست با اين حال هنوز نتوانسته دوران اوجش در ليورپول را در بارسا تکرار کند. سوارز در لاليگا هنوز گلي به ثمر نرسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود عدم گلزنی در لالیگا، اما این ستاره جنجالی مورد حمایت کامل لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا قرار دارد. سوارز روز گذشته در مصاحبه با رادیو کاتالونیا، از شرایط خود و تیمش صحبت کرد :

آداپته شدن با شرایط بارسا

وقتی به یک باشگاه جدید وارد می شوید، وفق دادنتان با شرایط تازه کمی طول می کشد. ممکن است نقش شما در تیم جدید، متفاوت با نقشتان در تیم قبلی باشد. به بارسا آمده ام تا کمکی برای این تیم باشم و بتوانم در کنار بزرگانی چون مسی،نیمار و اینیستا، جام های بسیاری کسب کنم.همیشه آرزوی بازی در این تیم را در سر داشتم.

ارتباط شما با مسی


تازه چند بازی است که کنارهم بازی می کنیم و شناختمان از یکدیگر با گذشت زمان بیشتر خواهد شد. در بارسا حس خوبی دارم و احساس راحتی می کنم. اینکه هر دو از آمریکای جنوبی هستیم، بیشتر کمک می کند تا به درک متقابل خوبی برسیم.تشابه فرهنگی بین ما زیاد است. همچنین با ماسکرانو هم رابطه خوبی دارم.در بارسا از روز اول همه مرا به خوبی پذیرفتند.تواضع بازیکنان بارسا مرا شگفت زده کرد.

فضای رختکن


آنچه در مطبوعات در این مورد می خوانم، واقعا خنده دار است.جو رختکن بارسا فوق العاده است. ما لئو مسی را داریم که بی شک بهترین بازیکن جهان است.نیمار را داریم که آینده از آن اوست و همچنین بسیاری بازیکن بزرگ دیگر . با وجود این همه بازیکن بزرگ، هیچکس به اینکه برتر از دیگری است فکر نمی کند.

گلزنی برای بارسا

می دانم که ما مهاجمان، یک وظیفه داریم و آن هم گلزنی است. صادقانه بگویم که نگران این نیستم که چرا تا الان برای بارسا در لالیگا گلزنی نکرده ام.می دانم که در این مورد حرف زیاد زده می شود.تا زمانیکه تیم خوب بازی می کند و احساس کنم که کمک حال هم تیمی هایم هستم، مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. دو مهاجم استثنایی در تیممان داریم که مرتب گل می زنند. گل نزدن من را نباید دراماتیک کرد. این مساله را به یک تراژدی تبدیل نکنید. درست است که گلی نزده ام اما پاس گل های خوبی داده ام و از این بابت راضی هستم. به زودی گل های من نیز از راه می رسند.

اهداف بارسا

اینقدر قدرت و توانایی داریم تا در هر جامی مدعی قهرمانی باشیم.اعتراف می کنم که رئال مادرید در این فصل بسیار قوی است ولی ما هم می توانیم کارهایی که رئال انجام می دهد را انجام دهیم.هر 90 دقیقه برای ما باید مثل یک فینال باشد و اشتباهاتمان را باید در بازی های بعدی برطرف کنیم.امیدوارم سال خوبی در انتظارمان باشد. سالی پر از جام. بارسا همیشه محکوم به برد است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها