کد خبر: ۲۷۵۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۱ آذر ۱۳۹۰
سردار سلامی در هشتمین نشست طلاب حوزه بیان نمودند:
سردار شهید حسن تهرانی مقدم مجاهدی صد در صد حقیقی بود که مقام معظم رهبری ایشان را به اسم کوچک می شناختند و در جلسه ای که قبل از شهادت سردار مقدم در محضر رهبری در مورد ایشان صحبت شده بود حضرت آقا فرموده بودند که : "حسن آقا مرد کارهای بزرگ است". شهید مقدم فرمانده و مدیری میدانی بود من فکر نمی کنم که این شهید در طول عمرش چند ساعت پشت میز نشسته باشد یعنی در تمام صحنه های در نوک پیکان عمل و کار بود.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین سلامی شب گذشته با حضور و سخنرانی در هشتمین نشست فرهنگی، اجتماعی و سیاسی معاونت تهذیب حوزه های علمیه به بررسی تهدیدهای فرامنطقه ای علیه ایران و امنیت منطقه و همچنین علل انفجار ذاغه مهمات و شهدای اخیر سپاه پرداخت.

ایشان در قسمتی از سخنانشان در بیان ویژگی های این شهید افزود:
سردار شهید تهرانی مقدم مجاهدی صد در صد حقیقی بود که مقام معظم رهبری ایشان را به اسم کوچک می شناختند و در جلسه ای که قبل از شهادت سردار مقدم در محضر رهبری در مورد ایشان صحبت شده بود حضرت آقا فرموده بودند که : "حسن آقا مرد کارهای بزرگ است"

شهید تهرانی مقدم روحیه عجیبی داشت که بسیار مهربان و با محبت بود، بنده به ایشان گفتم که تو بیش از مادرم مرا بوسیده ای و این شهید بزگوار تمام محبتش را بروز می داد و به خانواده و فرزندانش بسیار محبت می کرد و می شود گفت که نمادی از یک عشق واقعی بود.

سردار شهید تهرانی مقدم بسیار هوشمند، مبتکر و خلاق بودند و روحی بسیار نافذ و تسخیر کننده ای داشت و واقعاً با بچه هایی که کار می کرد در تمامی زوایای روحی همکارانش نافذ بود و هر کسی که با ایشان آشنا می شد امکان نداشت که این آدم را رها کند.

شهید مقدم فرمانده و مدیری میدانی بود من فکر نمی کنم که این شهید در طول عمرش چند ساعت پشت میز نشسته باشد یعنی در تمام صحنه های در نوک پیکان عمل و کار بود و حتی ملاحضه کردید که در یک تست میدانی به شهادت می رسد و در حادثه جزء نزدیک ترین افراد به صحنه بود و راز ماندگاری کشور اسلامی ما وجود این چنین افرادی است.

این شهید بزرگوار در حدود 50 سال داشت و کوهنورد قدرتمندی بود و دماوند را به راحتی فتح می نمود و انگار دماوند تسخیر او بود و همه جنبه های زندگی او کامل بود . شهید تهرای مقدم جزء انسان هایی بود که هر چه خودش می خواست گمنام بماند، هیچ کس نام او را تا روز شهادتش نشنیده بود اما خداوند نامش را جهانی و پر آوازه کرد و با رفتنش یک پیام بزرگی به همه عالم داد.

ایشان افراد و نیروهای متخصصی و دانشمند را در عرصه دفاع کشور تربیت نموده است و برخی از پروژه هایی که انجام داده اند در دست قدرت های بزرگ نیز دیده نمی شود در برخی از پروژه هایی که 7 الی 8 سال پیش به نتیجه رسادند موشک بالستیکی را ساختند که بتواند کشتی در حال حرکت را بزند .

بسیاری از پروژه های تحقیقاتی سپاه را ایشان مدیریت می کردند و بحمد الله سیستم فنی و دانشی این مجموعه هیچ گونه آسیبی ندیده و زمانی که ما با همکارانش صحبت می کردیم متوجه شدیم که این شهادت روحیه ی صد چندانی را به همکارنش داده که گام های بلند تری را بردارند .

این که حضرت آقا برای این شهید این قدر ارزش قائل شدند و در آن پیام واقعا بسیار غنی و خود رهبر انقلاب برای تشیع این شهید تشریف آوردند نشان دهنده شخصیت بالای این شهید است و شهید مقدم شاخصه خوبی که داشت شخصیت خودش را در صدها انسان تکثیر نموده است و اکنون ما صد ها مقدم داریم که دقیقاً مانند او هستند و شهید مقدم استوره شد و آرمان ساخت و شهادتش انرژی و انگیزه ی بسیار بالایی را به همه ما عطا نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
وبلاگ آنتي مثلثيزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
وبلاگ آنتي مثلثيزم با مطلب
طرح/عاقبت غفلت از بسيجيان

به روز مي باشد.

آدرس:
http://antimosalasizm.blogfa.com/
پاسخ
حامی ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
لبیک یا امام خامنه ای ( مدظله العالی) .
برای شادی ارواح طیبه شهدا بويژه سردار شهید حسن تهرانی مقدم صلوات .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها