کد خبر: ۲۷۶۳۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
بارسا پس از کسب سه برد متوالي در لاليگا، براي کسب يک پيروزي ديگر فردا در نوکمپ و در دربي بارسلون به مصاف اسپانيول خواهد رفت.
به گزارش 598،به همین منظور لوئیس انریکه در نشست خبری قبل از این بازی حساس شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید:

دربی شهر بارسلون

اسپانیول توانایی های بسیاری دارد اما انتظار دارم فردا روی ضدحملات برنامه ریزی کنند.ما مثل همیشه سعی می کنیم تا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.بهترین 11 بازیکن ممکن را فردا درون زمین خواهم گذاشت چرا که همیشه برای انتخاب ترکیب اصلی، سوای اینکه کدام بازیکنان آماده تر هستند، به این مساله فکر می کنم که کدام یک می توانند به تسلط بیشتر ما روی حریف کمک کنند.درست است که بازیکنان جوان محصول باشگاه در بازی هایی نظیر دربی می توانند پر از انگیزه باشند اما در این بازی ها تنها انگیزه داشتن کافی نیست.

در انتخاب 11 بازیکن اصلی، به بازی حساس چهارشنبه مقابل پی اس جی هم فکر می کنید؟

فعلا بازی فردا مهمتر از بازی روز چهارشنبه است و پس از تمام شدن این بازی، به پس اس جی فکر خواهم کرد.برای بازی فردا بهترین ترکیب ممکن را به زمین می فرستم.

جو حاکم بر این بازی

هواداران هر دو تیم، توقعات خاص خود را از این بازی دارند. هواداران ما دوست دارند تیمشان در همه بازی ها پیروز شود بخصوص در دربی ها. شاید شرایط دو تیم در جدول خیلی متفاوت باشد اما این بازی ربطی به جایگاه دو تیم ندارد.

وضعیت مبهم مونتویا برای ادامه حضور در بارسا

مونتویا را خیلی خوب می شناسم و تنها می توانم از او ستایش کنم.وضعیت او می تواند هر لحظه در تیم متفاوت شود و از نیمکت نشینی به ترکیب ثابت راه یابد.دوست ندارم به جدایی او فکر کنم و منتظرم ببینم رای دادگاه حکمیت ورزشی چه خواهد بود.او وظیفه اش را در تمرینات به بهترین شکل انجام می دهد و چیزی جز تعریف و تمجید نمی توانم در مورد او بگویم.

جریمه فیفا

یک تیم فوق العاده دارم و پیدا کردن بازیکنانی بهتر از آنها کار دشواری است. هرچند اگر بخشیده شویم می توان بازیکنانی به همین مجموعه اضافه کرد.

رفتن مارکو آسنسیو به رئال

هر بازیکنی نمی تواند به رئال یا بارسا برود و باید به تصمیمی که گرفت احترام گذاشت.در بارسلونا بازیکنان جوان و آینده دار زیادی در تیم های پایه ای داریم که اگر از سوی فیفا بخشیده نشویم، می توان از آنها در تیم اول استفاده کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها