کد خبر: ۲۷۶۳۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
نيما نکيسا، دروازه‌بان سابق تيم‌ملي و پرسپوليس و سرمربي حال حاضر داماش تهران، پرسپوليس را در بدترين شرايط تاريخش مي‌ بيند.
به گزارش 598،نکیسا در گفت‌وگویی با "ورزش سه" می‌گوید: مدیران ناکارآمد در سالیان اخیر که تنها به خاطر پول یا روابطشان به پرسپولیس آمده اند عامل نابودی این تیم شده اند. بعد از قهرمانی سال 87 پرسپولیس این تیم داشت سروسامان می‌ گرفت که ناگهان تغییراتی انجام شد و بی تجربه ها و خودکامه ها و پولدارها وارد فوتبال آمدند، این تیم سال به سال ضعیف تر شد.

نیما نکیسا می‌ گوید: پرسپولیس امسال از حیث کیفیت بازیکنانش حداقل از 7، 8 تیم لیگ ضعیف تر است اما برخی از نتایجی که این تیم به دست آورده تنها به خاطر حمید درخشان بوده است. وجود حمید درخشان و هوش او در پیروزی سرخپوشان در دربی تاثیری قابل توجه و شگرفت داشت.

نکیسا می‌ گوید: پرسپولیس باید با بهترین وضعیت از داشته های امروزش بهره برداری کند و اگر بتواند در لیگ بین 3 تیم اول قرار گیرد، یعنی حتی سوم شود و به آسیا برود بهترین موقعیت و پیروزی را به دست می‌ آورد. در این مدت باید از حمید درخشان حمایت شود تا او، برای سال آینده پرسپولیس خوبی را بسازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها