کد خبر: ۲۷۶۳۷۴
زمان انتشار: ۲۳:۲۳     ۱۵ آذر ۱۳۹۳

سانتیاگو کانیزارس دروازه‌بان موفق سال‌های نه چندان دور والنسیا و تیم ملی اسپانیا که اینک 44 سال دارد هم در این مورد به اظهارنظر پرداخت:

«نویر واقعا دروازه‌بان بزرگی است. او در سال‌های اخیر به شکلی باورنکردنی پیشرفت کرده است. احساس می‌کنم ترک شالکه و پیوستن به بایرن مونیخ اعتماد به نفس او را بسیار افزایش داد.

شکی نیست که او روی روحیه خودش هم خیلی کار می‌کند. اعتماد به نفس مهم‌ترین فاکتور در دروازه‌بانی است و این فاکتور در نویر به وضوح قابل مشاهده است. او در جام جهانی فوق‌العاده عمل کرد. نویر بزرگترین وزنه تیم ملی آلمان است و حضورش به سایر اعضای تیم قوت قلب می‌بخشد. فیزیک بدنی خوبش هم دیگر عاملی است که به چشم می‌آید. باشخصیت بودنش هم آدم را یاد بهترین سنگربانان تاریخ آلمان یعنی الیور کان و سپ مایر می‌اندازد.

حضور این بازیکن در بین کاندیدای نهایی کسب توپ طلا یک موفقیت بسیار بزرگ نه فقط برای خود نویر بلکه برای صنف دروازه‌بان‌هاست. من همیشه حیرت می‌کنم از کار مربیانی که می‌توانند به بهترین شکل توانایی‌های بالقوه بازیکنانشان را به حالت بالفعل دربیاورند. پپ گواردیولا دقیقا یکی از این آدم‌ها است. نویر تحت هدایت او واقعا موفق‌تر از قبل شد. این یکی از فضایل پپ است و مطمئنا مانوئل نویر از این ویژگی سود برد. در آخر مایلم در مورد رونالدو و مسی هم نظرم را بگویم. این دو نفر سال‌هاست که برای کسب عنوان بهترین فوتبالیست سال انتخاب می‌شوند و با هم رقابت می‌کنند. آنها بازیکنانی هستند که حضورشان در زمین نتیجه هر بازی‌ای را تغییر می‌دهد. شخصا فکر می‌کنم رونالدو توپ طلا را می‌برد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها