کد خبر: ۲۷۶۵۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
مردم ورامین، پیشوا و قرچک در تجمع هایی، اعتراض خود را به حضور فائزه هاشمی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا اعلام کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا به مناسبت روز دانشجو به مهمترین خبر این روزهای دیار ۱۵ خرداد بدل شده و دعوت از وی با انتقاد جمع کثیری از مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و مردم مومن و انقلابی ورامین و پیشوا مواجه شده است.

تأیید دعوت از فازه هاشمی برای شرکت در جشن روز دانشجو

علی اصغر حسینی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید دعوت از فائزه هاشمی برای حضور در جشن روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین - پیشوا اظهار داشت: جشن روز دانشجو با حضور شخصیت های کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود که در این زمینه از سرکار خانم فائزه هاشمی نیز دعوت به عمل آمده است.

مسئول انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین - پیشوا افزود: برای تأیید یک سخنران به منظور حضور در دانشگاه باید هیئت نظارت بر تشکل های دانشجویی نظر خود را اعلام کند که این هیئت متشکل از ریاست واحد دانشگاه، نماینده ولی فقیه در دانشگاه و نماینده رئیس کل دانشگاه آزاد تشکیل جلسه داد و این موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

در طرف مقابل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین - پیشوا نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هنوز حضور فائزه هاشمی در ورامین قطعی نشده است.

در این میان برخی مسئولان ارشد شهرستان های ورامین و پیشوا نسبت به حضور فائزه در دیار ۱۵ خرداد واکنش نشان دادند.

برخی تلاش دارند نقش مردم دیار ۱۵ خرداد را کمرنگ کنند

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد شدید از دعوت فائزه هاشمی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین - پیشوا اظهار داشت: مردم ورامین و پیشوا در فتنه ۸۸ نشان دادند که لحظه ای دفاع از ولایت و آرمان های شهدا و امام راحل را فراموش نمی کنند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: حرکت کفن پوشان ورامین، قرچک و پیشوا در محکومیت اقدامات آن سال، به سوی بیت مقام معظم رهبری هرگز از اذهان پاک نخواهد شد، برخی تلاش دارند نقش مردم دیار ۱۵ خرداد را کمرنگ کنند.

این مسئول ادامه داد: دیار پانزده خرداد همانطور که در دوران اصلاحات از حضور برخی شخصیت های مسئله دار جلوگیری شد امروز نیز لحظه ای از آرمان های امام و انقلاب کوتاه نخواهد آمد.

وی اضافه کرد: بطور قطع در صورت حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا، باید مسئولان این دانشگاه پاسخگوی اعتراضات و نگرانی های جمع کثیری از مردم این دیار باشند.

مردم دیار ۱۵ خرداد اگر لازم باشد بار دیگر کفن می پوشند

سید حسین نقوی حسینی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ناراحتی مردم و مسئولان شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مورد احتمال حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مردم این دیار در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ کفن پوشیدند و در راه دفاع از ولایت خون مطهرشان بر زمین ریخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این دیار سرزمین کفن پوشان نهم و دهم دیماه ۱۳۸۸ است که باز هم کفن پوشیدند و برای دفاع از ولایت فقیه به سوی تهران حرکت کردند .

این مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته، مردم و مسئولان این دیار آماده هستند که اگر لازم باشد بار دیگر کفن بپوشند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به جای وارد شدن به مسائل سیاسی به فکر حل مشکلات دانشجویان و اساتید و توجه ویژه به مسائل علمی داشته باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها