کد خبر: ۲۷۶۶۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۴     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
سخنگوی دولت همه چیز را به نام نانواها تمام کرد و گفت ما آرد را گران نکردیم، اما این سوال را دولت جواب دهد که ۲۰۰ تومان گران کردن آرد چه معنایی دارد؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز، رئیس انجمن صنفی نانوایان و نان صنعتی در گفتگو با تراز درباره احتمال افزایش قیمت نان فانتزی به دنبال نان سنتی اظهار داشت: قیمت نان فانتزی هم مثل نان سنتی ۳۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

یوسف احمدی با بیان این که افزایش قیمت ها مربوط به آرد است و افزایش قیمتی روی نان نداشته ایم، افزود: وضعیت تازه بدتر هم شده است؛ چرا که آرد را کیلویی ۶۳۴ تومان می دادند و الان ۸۰۰ تا ۸۴۰ تومان کرده اند. برای همین وقتی که قیمت آرد ۲۰۰ تومان بالا می رود برای نانوا دیگر چیزی نمی ماند.

وی عنوان کرد: سخنگوی دولت همه چیز را به نام نانواها تمام کرد و گفت ما آرد را گران نکردیم، اما این سوال را دولت جواب دهد که ۲۰۰ تومان گران کردن آرد چه معنایی دارد؟

رئیس انجمن صنفی نانوایان و نان صنعتی به تراز تصریح کرد: تازه قیمت هایی که در رابطه با آرد گفتم قیمت در کارخانه است و کرایه حمل و نقل آن را باید جدا در نظر بگیریم که با کرایه حمل آرد کیلویی ۸۸۰ تومان برای نانوا تمام می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها