کد خبر: ۲۷۶۷۲۹
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۶ آذر ۱۳۹۳
به گزارش 598،به نقل از تسنیم، حبیب کاشانی در حاشیه نشست امروز کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نشست کمیته فنی امروز برگزار شد که در نهایت از میان گزینه‌ها مقرر شد تا بحث درباره مهدی تارتار، محمد خاکپور و منصور ابراهیم‌زاده برای هدایت تیم ملی فوتبال انجام شود.

وی افزود: البته از آنجا که تارتار به باشگاه صبا پیوسته در نهایت کمیته فنی از میان منصور ابراهیم‌زاده و محمد خاکپور یکی را به عنوان سرمربی تیم المپیک انتخاب خواهد کرد و حداکثر تا فردا نام سرمربی تیم المپیک به هیئت رئیسه معرفی خواهد شد.

کاشانی درباره انتخاب مربی خارجی تاکید کرد: با توجه به زمان کم، دیگر بحث مربی خارجی مطرح نیست و روی گزینه‌های داخلی تمرکز می‌کنیم و برنامه‌های اردویی تیم المپیک نیز امروز مشخص شد.

مدیر تیم فوتبال المپیک در توضیح این برنامه‌ها خاطرنشان کرد: اردویی برای تیم المپیک در جزیره کیش طراحی شده است. سپس این تیم اردویی را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس که احتمالا کویت یا امارات است برگزار خواهد کرد و سپس تیم المپیک اردویی را در آنتالیا ترکیه خواهد داشت که در این اردو 6 بهمن با تیم زیر 23 سال دانمارک دیدار خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در این برنامه اردویی مقرر شده که تیم المپیک در این 3 مرحله 40 روز اردو داشته باشد و 9 بازی تدارکاتی انجام دهد، البته این اردوها به ترتیب از بازی‌های آسان به بازی‌های متوسط در مرحله دوم و بازی‌های دشوار در اردوی سوم منتهی خواهد شد.

حبیب کاشانی که در جلسه امروز استعفای خود از مدیریت تیم المپیک را هم اعلام کرد، گفت: امیدوارم با رفتن من مشکلاتی که میان فدراسیون و وزارت وجود دارد، برطرف شود. نمی‌خواهم برای تیم المپیک که مردم به آن امید بسته‌اند و امیدوارند که به المپیک راه یابد، مشکل‌ساز شوم.

وی یادآور شد: در هر حوزه‌ای خارج از مثلث فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک که رفتم کارها به خوبی پیش رفت چه در فرماندهی ناجا چه در سپاه و چه در سایر ارگان‌ها کمک و مساعدت وجود داشت.

مدیر تیم فوتبال المپیک تاکید کرد: ما قصد داشتیم یک نگاه ملی را برای این تیم ایجاد کنیم اما در هر صورت چنین اتفاقی رخ نداد و من متن استعفای خود را در اختیار کفاشیان گذاشتم. اینکه کفاشیان درباره این استعفا چه تصمیمی می‌گیرد را نمی‌دانم اما من از جانب خودم از تیم المپیک کناره‌گیری می‌کنم.

کاشانی ادامه داد: شاید با این کار مشکلات کمتر شود. من در 2 ماه گذشته برای دیدن وزیر ورزش به تنها کسی که رو نینداختم خواجه حافظ شیرازی بود و در این مدت از طریق وزرای مختلف و معاونان آنها و نمایندگان مجلس خواهان دیدار با وزیر ورزش شدم اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: من فرزند شهید یا یک جانباز نیستم و با عنوان یک فرد عادی می‌خواستم وزیر ورزش را ملاقات کنم اما وقتی کسی عُرضه ندارد 10 دقیقه وزیر را ببیند نمی‌تواند سودی داشته باشد.

وی درباره اینکه قرار بوده در تیم المپیک ساختارسازی انجام دهد، گفت: کار من ساختارسازی نیست، شاید اینکه بارها خواستم وزیر ورزش را از نزدیک ببینم اما نتوانستم نشان می‌دهد که من عُرضه این کار را نداشتم. اکنون امیدوارم کسی بیاید که توانایی انجام کارها را داشته باشد.

کاشانی در مورد کمیته تایید مربیان خارجی و اینکه آنها با چه استدلالی کرانچار را رد کردند، گفت: کفاشیان در این جلسه حضور داشته است البته کرانچار هم مشتاق بود که بتواند از خودش دفاع کند حتی به یک محکوم به اعدام اجازه آخرین دفاع را می‌دهند. من هم علاقه داشتم بتوانم از این مربی دفاع کنم اما این اجازه را به من ندادند. در جلسه 6 نفره که کفاشیان، رغبتی، حسنی‌خو، آقایی‌نیا، همایون شاهرخی و خانم محرابی حضور داشتند به این نتیجه رسیدند که کرانچار صلاحیت ندارد و همین گزارش را هم به حراست دادند و معتقد بودند که گزارش منصفانه‌ای تهیه شده است.

کاشانی درباره اینکه احتمال دارد گزینه جدید تیم المپیک هم نیاز به تایید وزارت ورزش داشته باشد، تاکید کرد: تصور نمی‌کنم چرا که این کمیته مربوط به مربیان خارجی است.

وی درباره اینکه آیا محمد خاکپور با توجه به استعفای او حاضر به کار با تیم المپیک است، تاکید کرد: شاید قبل از سفر به قطر باورهایم درباره توانایی فنی خاکپور تا این اندازه نبود. 10 روز پیش این مربی در میان گزینه‌های ما قرار نداشت.

کاشانی تاکید کرد: شاید قبل از سفر به قطر تنها می‌خواستیم از اتوریته خاکپور استفاده کنیم اما توانایی‌های او را در این سفر دیدم و معتقدم او می‌تواند از نظر فنی به تیم المپیک کمک کند که البته این توانایی در تارتار و ابراهیم‌زاده هم وجود دارد. در نهایت نظر نهایی را به هیئت رئیسه اعلام می‌کنیم و تا فردا سرمربی تیم المپیک مشخص خواهد شد.

وی در پایان گفت: هر آنچه از دستم برمی‌آمد برای تیم المپیک انجام دادم از جمله برای حل مشکل خارج از کشور بازیکنان و مسائل دیگر با تمام توان کار کردم و اکنون هم امیدوارم برنامه‌های این تیم به خوبی پیش برود و مانند همه مردم منتظر خواهم ماند تا تیم فوتبال المپیک به مسابقات المپیک 2016 صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها