کد خبر: ۲۷۷۰۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، زوبی زارتا که معمولا در پایان هر دیدار بارسا، پاسخگوی سوالات خبرنگاران می شود، پس از اتمام دربی کاتالونیا نیز به خبرنگاران حاضر در نوکمپ گفت:

پیروزی در دربی

جریان بازی تحت کنترل ما بود. درگیرانه و جدی بازی کردیم و ریتم هماهنگی از ابتدا تا به انتها داشتیم.گل تساوی مسی در دقیقه 46، کمک کرد تا آسوده خاطر به رختکن برویم و در نیمه دوم هم کار را تمام کردیم.

مسی

نمی دانم او با گل های خود، چه میزان شادی به اردوی ما آورده است؟ به نظر نمی رسد که مسی به این زودی ها قصد توقف داشته باشد. خودش از بازی لذت می برد و این لذت را به ما و همه تیمی هایش هم منتقل می کند.مسی هم با گل هایش و هم با پاس گلهایش، به بارسا کمک می کند تا پیروز هر مسابقه ای باشد.

عدم توفیق سوارز در گلزنی

نگران سوارز نیستیم. او یکی از وظایفش، فضاسازی برای نیمار و مسی است که این کار را خیلی خوب انجام می دهد. به سختی تلاش می کند و شک ندارم که به زودی، گل های او نیز از راه خواهند رسید.

بازی حساس مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان


امسال خیلی فوتبال فرانسه را نگاه نکرده ام و نمی دانم شرایط این تیم چگونه است. ولی می دانم که پاریس سنت ژرمن، تیمی بزرگ است و با بازیکنانی ارزشمند در اختیار دارد.از بازی با چنین تیم هایی همیشه اسقبال می کنم. برای کسب یک پیروزی دیگر به مصاف این تیم خواهیم رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها