کد خبر: ۲۷۷۳۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۸ آذر ۱۳۹۳
آلوارو موراتا که محصول آکادمي رئال مادريد است، تابستان امسال به يوونتوس پيوست و امشب همراه يووه به مصاف اتلتيکو مادريد خواهد رفت.
به گزارش 598،دیدار یوونتوس در مقابل اتلتیکو، برای یوونتوسی ها اهمیت فراوانی دارد و آنها حتی می توانند با برتری با اختلاف دو گل، بالاتر از اتلتیکو به عنوان تیم اول از گروه صعود کنند. موراتا در آستانه این دیدار به "اوندا سرو" گفت:" امشب در ورزشگاه خانگی خودمان به همه دنیا نشان می دهیم که یووه چه قدرتی دارد. می خواهیم نشان دهیم که یوونتوس بار دیگر یک قدرت درجه اول در اروپا محسوب می شود. در یوونتوس استادیوم می توانیم به کمک حمایت هوادارانمان، بر هر حریفی غلبه کنیم.اتلتیکو تیم خوب و قابل احترامی است. سیمئونه با وجود اینکه هر فصل، بسیاری از بازیکنان مهمش را از دست می دهد با این حال خیلی زود یک تیم جدید و قدرتمند را تشکیل می دهد. بازی دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت."

از موراتا در مورد برنده توپ طلای سال 2014 نیز سوال شد. وی اینگونه جواب داد:" کاسیاس و راموس هم می توانستند جزو سه نامزد نهایی باشند اما هر سه بازیکن نهایی(رونالدو،مسی و نویر)، شایستگی های بسیاری دارند. با این حال معتقدم که کریستیانو چند قدم از هر بازیکن دیگری در دنیا جلوتر است و مستحق دریافت توپ طلاست."
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها