کد خبر: ۲۷۸۴۹۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۴     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، اما نکته جالب این است که بازیکنان، مدیران سپاهان و سازمان لیگ ادعا می‌ کنند که کوچکترین گزارشی در مورد تخلف اخلاقی کرانچار مشاهده نکرده اند.

به این حال عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان به "ورزش سه" گفت که این موضوع ربطی به سازمان لیگ و باشگاه سپاهان ندارد: من این را باید بگویم که این موضوع هیچ ربطی به سازمان لیگ و باشگاه سپاهان ندارد. مهم فدراسیون فوتبال است که کاملا در ماجرای رد صلاحیت کرانچار توجیه است. بنابراین من دلیلی نمی‌ بینم که بخواهم بیش از در مورد این مساله توضیح بدهم.

او در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ورزش باعث شده که تیم امید سرمربی نداشته باشد هم گفت: متاسفانه در ماجرای کرانچار همه دارند با پرداختن به حاشیه ها صورت مساله را پاک می‌ کنند. اصل موضوع این است که کرانچار قبل از اینکه به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب می‌ شد باید از وزارت ورزش و جوانان تایید می‌ گرفت. متاسفانه فدراسیون فوتبال تقصیرهایش را به گردن وزارت ورزش می‌ اندازد.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش مدرکی برای تخلف کرانچار دارد یا نه هم گفت: نیازی به مدرک وجود ندارد. ما سوابق این مربی را بررسی کردیم و این نتیجه را گرفتیم و همانطور که گفتم فدراسیون فوتبال هم کاملا توجیه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها