کد خبر: ۲۷۸۶۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۵ آذر ۱۳۹۳
ذوب آهن در حالی نیم فصل را به پایان رساند که  نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت. در روزهایی که فشار برای برکناری گل محمدی از سوی هواداران اصفهانی روی آذری زیاد بود،  مدیر عامل این باشگاه با تحمل این مسائل از گل محمدی حمایت کرد تا اکنون تیمش را پس از چند سال بحرانی در فینال جام حذفی ببیند. مدیرعامل ذوب آهن در گفتگو با بانک ورزش درباره عملکردش و همچنین وضعیت مسلمان صحبت کرد.
 
به نظر نمی رسید ذوب آهن بتواند دوباره به شرایط آرمانی باز گردد.
 
من قبلا هم عرض کرده بودم که نگاه من به شرایط تیم یک نگاه فرایندی است. هرگز به دنبال نتیجه صرف نبودم و با توجه به اینکه در سال‌های قبل پارامترهای خاصی را از دست داده بودیم. باید در ذوب آهن ساختارسازی می کردیم. طبق این فرایند خوب جلو می رویم و امیدوارم در انتهای فصل با نتیجه ای خوب لیگ را به پایان برسانیم.
 
شما از عملکرد کادر فنی و خودتان راضی هستید؟
 
برای من این عملکرد هنوز راضی کننده نیست، ما 50% لیگ را طی کرده ایم و با توجه به اینکه در ابتدای فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بازیکنان جدید هم زمان برد تا با تفکرات گل محمدی سازگاری پیدا کنند، شاید راضی کننده باشد اما از مربیان و بازیکنان می خواهم کار را تمام شده ندانند و تلاش شان را بیشتر کنند.
 
در هفته‌های ابتدایی فصل در حالی که نتیجه نمی‌گرفتید و فشار زیادی روی شما بود تا گل محمدی را اخراج کنید اما این کار را نکردید و اکنون نتیجه اش را می‌بینیم.
 
حالا هم نتایج از نظر من راضی کننده نیست اما پس از چند سال حضور در ورزش و تحصیل در زمینه مدیریت ورزش و یادگیری تجربی و شناخت از فضای موجود، می‌دانم برکناری راهکار درستی برای حل مشکلات نیست. برای همین ایستادم و مبارزه کردم تا شرایط بهبود پیدا کند.
 
اما حالا که شرایط روی روال افتاده انتقال مسلمان به تیم‌های پایتخت، ذوب‌آهن را وارد حاشیه کرده. شما فکر می‌کنید رفتن مسلمان از ذوب آهن به فوتبال او کمک کند؟
 
این راهی است که خودش انتخاب کرده. من موظف هستم بعد از 12 سال که محسن را بزرگ کرده‌ام، مسائل را به او بگویم. 2 شب پیش به خودش هم گفتم راهی که می رود راه درستی نیست.
 
و مسلمان چه جوابی به شما داد؟
 
متاسفانه محسن در چالشی قرار گرفته که دیگر به حرف کسی گوش نمی دهد و حرف زدن ما هم فایده ای ندارد. به نظرم مسلمان از محیط اصفهان خسته شده و نوع تصمیم گیری‌اش درست نیست.
 
شما که 12 سال است او را بزرگ کرده‌اید، فکر نمی‌کنید با رضایت دادن به او، فوتبالش را نابود و برایش حاشیه درست می کنید؟
 
من تا یک جایی می‌توانم بگوییم راه درست را نمی رود و بقیه اش به خودش مربوط است. هرچند ما با در نظر گرفتن منافع باشگاه به او رضایت می دهیم و اگر صلاح نباشد این کار را نخواهیم کرد.
 
گویا تنها پرسپولیس و استقلال مسلمان را می خواهند، چون یک روز با لباس قرمز در اینستاگرام است و یک روز دیگر با لباس آبی و ...
 
من در مسائل شخصی بازیکن تا زمانی که به وجهه باشگاه لطمه نزند دخالتی نمی کنم. مسلمان یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد و پرسپولیس هم برای جذب محسن به باشگاه پیشنهاد داده اما من به آنها گفتم وقتی برای یک بازیکن معمولی یک میلیاردو سیصد میلیون می‌دهید، برای یک فصل و نیم مسلمان می بایست 2 و نیم میلیارد تومان بدهید؛ قیمت مسلمان برای پرسپولیسی شدن همین است که اعلام کردیم.
 
همین رقم را هم به استقلالی ها پیشنهاد دادید؟
 
شرایط مذاکره و استراتژی‌مان برای هر پیشنهاد متفاوت است.
 
گویا افشارزاده اعلام کرده پنجشنبه مذاکرات نهایی برای استقلالی شدن مسلمان را با شما انجام می دهد.
 
من در جلسه قبلی مواضع باشگاه را به طور شفاف اعلام کردم اما اگر باز هم نیاز به مذاکره باشد مانعی وجود ندارد و من استقبال می کنم اما مواضع مان تغییر نمی کند.
 
منظور از مواضع معاوضه مسلمان با آندو  است؟
 
شرایط آندو مبهم است و من در جلسه ای که با آندو و برادرش در حضور صادق پور داشتم، تمام مسائل را شفاف اعلام کردم اما در مورد مسلمان فقط ما هستیم که تصمیم می گیریم و شرایط آندو به خودش مربوط است. مسلمان به باشگاهی می‌رود که ما تشخیص بدهیم.
 
اما سرژیک تیموریان برگزاری چنین جلسه ای را تکذیب کرده و گفته بایدی برای ذوب آهنی شدن برادرش وجود ندارد.
 
سرژیک دروغ می‌گوید. من با هماهنگی افشارزاده ساعت 10:30 دوشنبه شب گذشته در دفتر کارخانه واقع در میدان ولیعصر تهران با او و برادرش به همراه صادق پور دیدار داشتیم و در همان جلسه اعلام کردم محیط ذوب آهن برای آندو مناسب است و می تواند در آرامش به فوتبالش ادامه دهد همانطور که دهنوی با آمدن به ذوب آهن شرایطش بهتر شد. حالا هم نمی دانم چه اصراری دارد که این جلسه را تکذیب کند. در بازار مکاره نقل و انتقالات آدم‌ها باید مراقب این باشند که کاراکتر شخصیتی‌شان را حفظ کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها