کد خبر: ۲۷۸۸۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۶ آذر ۱۳۹۳
نايب رييس اول فدراسيون و سرپرست کميته فني و توسعه در جمع ملي پوشان اميد دقايقي صحبت کرد.

به گزارش 598،و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید محمدهادی آیت‌اللهی در حاشیه تمرین امروز تیم امید گفت: پس از مدت نسبتا طولانی و جلسات متعددی که در کمیته فنی برگزار کردیم در نهایت بر اساس جمع بندی ها و مشورت با اشخاصی با تجربه ای مانند فریدون معینی و مرتضی محصص تصمیم گرفتیم تا محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شود. در واقع این این انتخاب پس از 8 جلسه متوالی در کمیته فنی و توسعه و از بین گزینه‌های زیادی انجام شد.

سرپرست کمیته فنی و توسعه ادامه داد: خاکپور یکی از بازیکنان بزرگ و شاخص و کاپیتان تیم ملی کشورمان بوده و به اتفاق آرا به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده است، چراکه وی همه فاکتورها را برای سرمربیگری تیم ملی امید دارد و تمامی اعضای کمیته فنی به روی خاکپور نظرشات مثبت است. امیدوارم با هدایت خاکپور تیم ملی امید بتواند به المپیک برود.

آیت الهی افزود: البته باید نگاه همه به تیم امید همانند نگاه به تیم بزرگسالان باشد و به قول خاکپور تیم امید گذرگاهی برای تیم بزرگسالان است و هرکس که می‌خواهد به تیم ملی بزرگسالان برسد باید به این گذرگاه عبور کند. در واقع پس از جام ملت‌های آسیا اولویت همه ما تیم المپیک است.

نایب رییس اول فدراسیون درباره انتظاراتی که از تیم ملی امید وجود دارد به ملی پوشان امید گفت: 75 میلیون ایرانی منتظر هستند تا آرزوی رفتن به المپییک را برای آنها برآورده کنید، ما هم وظیفه داریم پشتیبان خاکپور باشیم تا تیم موفق شود. البته در این را انتظار داریم باشگاه‌ها، سازمان لیگ و بازیکنان توجه زیادی به حساسیت وضعیت تیم امید داشته باشند چراکه انتظارات زیاد است. وظیفه و کار ما این است که انتظارات را برآورده کنیم و امیدوارم در نهایت نتیجه کار به نوعی باشد که برای مردم امیدواری داشته باشد.

آیت الهی در پایان گفت: ضمن تشکر از خاکپور برای پذیرش سرمربیگری تیم امید از او می‌خواهم که کار رسمی خود را از همین حالا آغاز کند و در 50 روز آینده چندین برنامه برای تیم المپیک در نظر داریم که می‌خواهیم آنها را با توجه به فرصت کمی که داریم اجرایی کنیم. بازی‌های تیم ملی امید از سوم فروردین در تهران آغاز می‌شود و امیدوارم که این مسابقات را با موفقیت طی کنیم و برای مرحله بعد با برنامه‌ای ویژه کار را انجام می‌دهیم. جا دارد از تمام کسانی که در این مدت کارهای تیم امید پیگیری کردند تشکر کنم و برای شما ملی پوشان و کادر فنی جدید آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها