کد خبر: ۲۷۹۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۲ آذر ۱۳۹۰
مفتی اعظم روسیه شیخ راویل عین الدین گفت: همیشه توصیه کرده ایم که تهدید نظامی ایران کار اشتباهی است و خرسندیم که مسوولین روسیه در جریان این تهدیدات همواره از ایران حمایت کرده اند.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه، وی که به همراه دو تن از معاونان خود به دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی آمده بود ابراز داشت: اکنون بیش ا ز بیست سال از فروپاشی شوروی می گذرد و ما امروز شاهدیم که روز به روز به رونق اسلام در این سرزمین افزوده می شود و ما خرسندیم که امروز رئیس جمهور روسیه به امور مسلمین اهمیت می دهد و اجازه داده است که ما مسجد نیمه تمام جامع را تکمیل کنیم.

شیخ راویل عین الدین گفت: ما با کمک سفیر محترم ایران و رایزن فرهنگی ایران تا کنون روابط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده ایم و در سمینارها ی مشترک و مسابقات قرآنی همواره از همکاری و همفکری معنوی ایرانی ها استفاده می کنیم و داوران بین المللی ایرانی به ما کمک می کنند.

وی خاطر نشان کرد: ایران برای ما کشوری عجیب و پر برکت است، ما امروز نگران ایران هستیم و خود را با مردم ایران در برابر تهدیدات استکباری امریکا و اسرائیل همدرد می دانیم و همیشه در روسیه در بین جمعیت های موثر توصیه کرده ایم که تهدید نظامی ایران  کار اشتباهی است و خرسندیم که مسوولین روسیه در جریان این تهدیدات همواره از ایران حمایت کرده اند.

راویل عین الدین همچنین تاکید کرد: ما هر سال در جمعه ی پایان ماه مبارک رمضان با مردم مظلوم فلسطین در مبارزه با صهیونیزم همدردی می کنیم و امیدواریم مسلمان با وحدت همدلی مشکلات خود را حل کنند.

وی افزود: ما در جریان این بیست سال که فعالیت می کنیم موفق به تربیت نسل جوانی از متفکران دینی شده ایم.

* پیام امام خمینی به گورباچف و نقش دین در اداره جامعه

مفتی اعظم روسیه خاطر نشان کرد: امروز همه متوجه شده اند که حقیقت پیام امام خمینی به گورباچف چه بود  پیامی که نقش معنویت و دین را برای اداره درست جوامع بشری مهمتر از هر چیز می داند و اکنون هم بسیار خوشحالیم که شما در روسیه هستید و امیدواریم با مساعدت سفیر محترم و رایزن محترم این همکاریها و ارتباطات ادامه یابد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها