کد خبر: ۲۷۹۱۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۳
آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه در مسئله ناباروری باید کار بیشتری انجام شود، گفت: باید در زمینه از بین‌بردن نا‌باروری کار شود و با تلاش می‌توانید به این توفیق برسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی صبح امروز در دیدار با وزیر بهداشت، ‌اظهار داشت: خدمت شما بسیار کم سابقه است و هر فردی از افراد انسان وظیفه دارد در برابر نیت و اقدام شما تقدیر کند و ما هم به عنوان طلبه‌ای از طلاب قم از خدمات شما تقدیر می‌کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه شما فرمایش امام صادق (ع) را عملی کرده‌اید، گفت: کار کامل شما نشانه شایستگی شماست.

وی با اشاره به نقطه‌های محروم کشور که سابقه حضور پزشکان در آن‌ها وجود نداشته است، گفت: امام (ره) در زمان حیات خود به خدمت رسانی به مناطق محروم اهمیت می‌دادند و امروز نیز رهبر معظم انقلاب به این موضوع توجه ویژه دارند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه در مسئله ناباروری باید کار بیشتری انجام شود گفت: باید در زمینه از بین بردن نا باروری کار شود و با تلاش می‌توانید به این توفیق برسید.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید نظارت کاملی بر آنچه انجام شده صورت بگیرد، خاطر‌نشان کرد: کارهایی انجام شده ولی باید با نظارت بر آن‌ها تداوم پیدا کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشار به اینکه خیرین نیز در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها می‌توانند کمک‌های شایانی داشته باشند و می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: در کشور ما نعمات زیادی وجود دارد و از امنیت زیادی برخورداریم از همین رو لازم است در سلامت هم به درجات بالا برسیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها