کد خبر: ۲۷۹۳۴۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۲۸ آذر ۱۳۹۳
پديده مه گرفتگي شديد در خوزستان موجب کاهش ديد کمتر از ۵۰ متر در جاده هاو لغو ۶ پرواز در فرودگاه اهواز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر، فرمانده پليس راه خوزستان گفت : مه گرفتگي موجب کاهش ديد رانندگان در محورهاي اهواز- انديمشک به خرم آباد، ايذه به چهار محال بختياري ، بهبهان به کهگلويه و بويراحمد ، اهواز- خرمشهر ، اهواز -  آبادان ، اهواز – مسجدسليمان ، اهواز- شوشتر  و اهواز- سربندر شده است.

مدير روابط عـمومي فرودگاههاي خوزستان نيز گفت : پرواز شماره 8007 ايرتور اهواز  - ساري  ، پرواز شماره 410 ايران اير  تهران  به اهواز و بالعکس ، پرواز  شماره 1213 قشم ايـر تهران به اهواز ،  پـروازشماره 957 ايرتور تهران به اهواز ، پروارشماره 2641نفت اهواز  شيراز به اهواز و پرواز شماره  2539نفت اهواز  مسير  اهواز به سيري  لغو شد.

آقاي ملاياني افزود : همچنين پرواز شرکت آسمان مسير اهواز به مشهد ساعت 10 تا اطلاع ثانوي به علت ديدکم افقي و پديده مه با تاخير مواجه شده است.

وي افزود ديد پرواز براي برخاستن هواپيما  حداقل 400  تا 500 متر و براي نشستن800 تا هزار و200 متر است.

مدير کل هواشناسي خوزستان هم باتوجه به پديده  مه آلودگي هوا که از ديروز در استان حاکم شده است گفت: شعاع ديد افقي در برخي ازمناطق استان به 50  متر کاهش يافته است.

بهادري علت اين پديده را بارندگي هاي اخير و افزايش رطوبت و کاهش  دما بيان کرد و افزود : اين پديده تا فردا ادامه و در برخي از اوقات با رقيق بودن همراه است.

وي با توجه به اينکه ميزان ديد در اهواز هم اکنون کمتر از250 متر است افزود:شهرهاي ماهشهر بهبهان و اميديه  با 50متر و شوشتر ، دزفول و گتوند با 100 متر کمترين ميزان ديد در استان را به علت پديده مه گرفتگي داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها