کد خبر: ۲۷۹۴۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
مربي تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه در نيم فصل اول عملکرد راضي کننده اي نداشتيم، گفت: نفرات خط دفاعي ما اشتباهات محسوسي داشتند.

به گزارش 598،و به نقل از مهر، محمود فکری با بیان اینکه در نیم فصل اول عملکرد راضی کننده ای نداشتیم، گفت: شروع بسیار خوبی در لیگ داشتیم و در هشت هفته اول امتیازات ارزشمندی را کسب کردیم اما رفته رفته شرایط به گونه ای شد که امتیازات را از دست دادیم و نتوانستیم آن صلابت اوایل فصل را داشته باشیم.

مربی استقلال در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم که مورد انتقاد خیلی ها قرار گرفت، گفت: در کل خط دفاعی ما راضی کننده نبود و کادر فنی و هواداران از کار مدافعین آنطور که باید راضی نبودند. در طول مسابقات خصوصا در اواخر نیم فصل خط دفاعی استقلال اشتباهات محسوسی داشت و همین مساله باعث شد تا آمار گل های خورده ما بالا رود.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی برای خط دفاعی در نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد یا خیر؟، گفت: ما بازیکنان خوبی در خط دفاع داریم و نیاز به بازیکن جدید نداریم. با توجه به زمانی که تا شروع بازی های لیگ داریم، تمرینات ویژه ای را برای مدافعان در نظر خواهیم گرفت تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: البته باید بپذیریم که ما از ابتدای فصل نتوانستیم با تمامی نفراتمان تمرینات کاملی را انجام دهیم و همین مساله باعث شد تا نتوانیم کارهای تاکتیکی مان را به طور کامل انجام دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه باز هم با توجه به اینکه ۷ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند، این وضعیت را در تعطیلات نیم فصل هم داریم و تنها امیدواریم ملی پوشانمان با آمادگی کامل به تمرینات بازگردند تا بتوانیم یک استقلال پرقدرت را در نیم فصل دوم وارد زمین کنیم.

فکری در پاسخ به این پرسش که دلیل انتقادات پرتعداد در مورد عملکرد استقلال چیست ، گفت: برخی از این انتقادها بر ما وارد بوده و ما از این انتقادهای سازنده استقبال کردیم و آن را سرلوحه کار خود قرار دادیم و تلاش می کنیم تا نقاط ضعفمان را برطرف کنیم، اما متاسفانه برخی انتقادها تنها مغرضانه بوده و برخی دوستان به دنبال این هستند تا با انتقادهای غیرکارشناسی خود تنها استقلال را به حاشیه ببرند و ما هم سعی کردیم گوش شنوایی برای آن نداشته باشیم و تنها به انتقادات سازنده گوش دهیم.

مربی استقلال در خصوص شانس قهرمانی این تیم در پایان فصل نیز گفت: من فکر می کنم تیم های بالانشین جدول همگی از شانس قهرمانی برخوردارند و اگر ما بتوانیم همانند ابتدای نیم فصل اول با قدرت و بدون اشتباه در زمین ظاهر شویم، می توانیم یکی از امیدهای اصلی قهرمانی باشیم.

محمود فکری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد یا خیر؟، گفت: آخرین بازی که من از تیم ملی مان مقابل کره دیدم، حس می کنم که نباید خیلی به قهرمانی تیم کشورمان در جام جهانی امیدوار باشیم و باید خوشبین باشیم که بتوانیم جزو چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها