کد خبر: ۲۷۹۴۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
دو تيم بارسلونا و کوردوبا، امروز در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا در هفته ي شانزدهم لاليگا به مصاف يکديگر خواهند رفت.

به گزارش 598، آبی اناری ها در صورت کسب پیروزی در این بازی، خود را به یک امتیازی رئال خواهند رساند، هر چند که مادرید یک بازی کمتر از آنها انجام داده است.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، پس از یک تساوی نا‌امید کننده مقابل ختافه، حالا به دنبال جبران و بازگشت به روند پیروزی ها در لالیگا هستند. بارسا در حال حاضر با کسب 35 امتیاز از 15 بازی، در رده ی دوم جدول بوندس لیگا قرار دارد و 4 امتیاز با رئال فاصله دارد. سپیدپوشان در حال حاضر در کشور مغرب برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان هستند و بازی آنها با تاخیر برگزار می‌شود و بارسلونا در صورت کسب پیروزی می‌تواند خود را به یک امتیازی آنها برساند. بارسا در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در حال حاضر تیم آماده ای نشان داده است. نیمار و دنی آلوس برای بازی قبلی بارسا مصدوم بودند ولی به نظر می‌رسد شرایط ستاره ی برزیلی برای حضور در خط حمله ی بارسا مهیا باشد.

کوردوبا

شاگردان میروسلاو دوکیچ، با کسب 11 امتیاز از 15 بازی در رده ی نوزدهم جدول قرار دارند و وضعیت خوبی را سپری نمی‌کنند. در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 2 شکست و یک پیروزی کسب کرده اند. در دو بازی اخیر خود مقابل بارسا که در طول 3 سال گذشته برگزار شده، آنها 2 شکست تجربه کرده اند که نتیجه ی 5-0 نیز متعلق به یکی از دیدارهاست. آنها هیچگاه موفق به کسب پیروزی مقابل بارسا نشده و در 7 بازی اخیر به جز یک بازی، همیشه بیش از 3 گل دریافت کرده اند. کوردوبا بازیکن مصدومی برای این دیدار نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها