کد خبر: ۲۷۹۴۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
بهادر عبدي هافبک باتجربه راه‌آهن معتقد است بازيکنان اين تيم خيلي مردانگي به خرج دادند و فقط به خاطر تعصبي که به تيمشان دارند در اين باشگاه ماندگار شده اند.

 

به گزارش 598،عبدی در مورد بازگشت استیلی به "ورزش سه" گفت: این خبر در اوج بی خبری و ناراحتی واقعا خوشحال کننده بود. او از اول فصل است که دارد با این تیم کار می‌ کند و مناسب ترین گزینه برای سرمربیگری راه‌آهن است ما بازیکنان داشتیم تصمیم های خیلی مهمی می‌ گرفتیم. البته قصدمان جدایی نبود چون این کار از لحاظ اخلاقی درست نیست ولی الان شرایط فرق کرده. ما از کار با استیلی در نیم فصل اول راضی بودیم.

او در مورد مشکلات مالی این باشگاه ادامه داد: مشکلات مالی که همچنان وجود دارد. امیدوارم بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم. بازیکنان راه‌آهن مردترین هستند البته همه مردند اما ما مردانگی به خرج دادیم و در قبال مشکلات مالی هیچ حرکت خاصی انجام ندادیم. حالا نوبت این است که مسوولین باشگاه یک خودی نشان دهند چون بعدا به مشکل می‌ خوریم.

این بازیکن نظرش را در مورد اینکه بازیکنان نمی‌ توانند از راه‌آهن جدا شوند پاسخ داد: نمی‌ دانم این بحث چه معنی ای دارد. طبق قانون وقتی یک نیم فصل 30درصد از قراردادت را نگرفته باشی می‌ توانی جدا شوی ما هم که یک هزار تومانی نگرفته ایم و تا الان هم فقط بخاطر علاقه به تیممان بازی کرده ایم. حالا اینکه قانون جدید وضع کرده اند من خبر ندارم ولی ما نیازی به تهدید نداریم اگر هم جدا نشده ایم بخاطر این است که راه‌آهن را دوست داریم.

عبدی در پایان در مورد استعفای استیلی از سمت مدیرعاملی افزود: استیلی تمام تلاشش را کرد تا در هر 2 جبهه بجنگد. حمیدخان مشکلات را تا جایی که می‌ توانست طی کرد. اونه نامه ای را امضا کرده بود نه هیچی فقط از روی دلسوزی از پول خودش خرج کرد. در این چند ماه خیلی سختی کشید. حمیدخان به اندازه 20 نفر در این باشگاه کار می‌ کرد. حالا می‌ تواند با خیال راحت فقط روی سرمربیگری تمرکز کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها