کد خبر: ۲۷۹۶۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
احمد عبدالله زاده از مسئولان مي خواهد که تخفيفي براي آنها قائل شوند و فوتبالشان را از نابودي نجات دهند.
به گزارش 598، احمد عبدالله زاده در گفت و گو با "ورزش سه" گفت: باید بگویم  فوتبالمان در معرض نابودی است، ما یک اشتباه کرده ایم و بارها گفته ایم لطفا مارا ببخشید و باز هم می گوییم.لطفا از نابودی فوتبال ما جلوگیری کنند که این فوتبال تمام عشق ما به زندگی است. من 4-5 سال در لباس تیم ملی کشورم بازی کرده ام و به کشورم عشق می ورزم و برای پرچم این کشور عرق ریخته ام.

هافبک فولاد خوزستان همچنین گفت: من از سردار باران چشمه، سدرالسادات و کمالی درخواست دارم که با ما به مانند فرزندهایشان برخورد کند و تخفیفی برای ما قائل شود، خانواده های ما بسیار با استرس زندگی می کنند و آینده ما کاملا مبهم است. سه چهار ماهی است من و خانواده ام با استرس و بلاتکلیفی زندگی می کنیم و افسرده شده ایم.خواهش می کنم به فکر خانواده های ما نیز باشند.

وی درادامه گفت : پدر من  در جنگ حق علیه باطل حضور داشته است و 25  ماه حضورش در جبهه تایید شده است. 9 ماه دیگر بعد از قطع نامه 598 در مناطق عملیاتی بوده اما متاسفانه جز مدت حضورش در جبهه حساب نشده است .
عبدالله زاده در انتها گفت : از آقای دادکان و همچنین تمام مربیان و بازیکنانی که خواسته اند مارا ببخشند ممنونم چرا که آنها وضعیت مبهم مارا بیش تر درک می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها