کد خبر: ۲۷۹۶۲۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۳
کلوديو براوو، تابستان امسال به بارسلونا پيوست و با نمايش هاي خوبش باعث شد تا جدايي ويکتور والدس از بارسا چندان به چشم نيايد.
به گزارش 598،براوو در این فصل، با کلین شیت های متوالی خود در بارسلونا، رکوردشکنی کرد و یکی از عوامل اصلی ثبت رکورد بهترین خط دفاعی لالیگا برای بارسلونا بوده است.

دروازه بان شیلیایی بارسا در مصاحبه با رادیو ADN، در مورد رقابت با تراشتگن و شرایط بارسلونا گفت:"این مساله که من دروازه بان اصلی بارسا در لالیگا هستم و تراشتگن در لیگ قهرمانان دروازه بانی می کند، باعث آزردگی من نشده است. خیالم راحت است و از این بابت مشکلی ندارم. بچه که نیستم. می دانم که وقتی در لیگ قهرمانان، تراشتگن دروازه بان است، باید از او حمایت کرده و به او روحیه بدهم. با تراشتگن ارتباط بسیار خوبی دارم. برخی به دنبال پیدا کردن اختلاف بین ما هستند اما چیزی وجود ندارد. او جوان با استعدادی است و در دوران یادگیری به سر می برد."

وی ادامه داد:" در مجموع، همان کاری را انجام می دهم که در سوسیه داد انجام می دادم. با این تفاوت که بارسا تیم بزرگتری است و فشار بیشتری نیز وجود دارد. مجبورم گاهی خیلی به جلو بیایم تا بتوانم توپ ها را جمع کنم چرا که بارسا تیمی تهاجمی است و مدافعین ما گاه تا مرکز زمین جلو می روند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها