کد خبر: ۲۸۱۲۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۷ دی ۱۳۹۳
در پی درج خبری مبنی بر "سناريوي معراجي‌ها اینبار در يزد تکرار شد/ تابش -پسر خواهر خاتمي- در وایبر خود پيام داده كه جناح مقابل را کنار بزنید" در پایگاه 598، روابط عمومی دفتر محمدرضا تابش، این خبر را تکذیب کرد.
مدیر محترم پایگاه تحلیلی خبری 598
با سلام ؛
احتراماً، عطف به مطلب مندرج در آن پایگاه اطلاع رسانی با عنوان سناريوي معراجي‌ها این بار در يزد تکرار شد، شایسته است جهت تنویر افکار عمومی، نسبت به درج تکذیبیه ذیل، وفق قانون مطبوعات- که پایگاه های اطلاع رسانی خبری را نیز شامل می شود- در اسرع وقت اقدام گردد.

با تشکر
روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف اردکان

بسمه تعالی
جناب علی اکبر فرهید مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد طی مصاحبه ای با پایگاه تحلیلی خبری 598 که در فضای مجازی و برخی نشریات نیز بازنشر یافته است در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه: " به نظر شما محرک اصلی این مخالفت ها (تدفین هشت شهید گمنام در صحن اصلی مجموعه امیرچقماق یزد) چه کسانی هستند؟" چنین ادعا و اظهار نموده :" افرادی که از زمان اصلاحات باقی مانده اند و نیات سیاسی دارند. تابش نماینده مردم اردکان در مجلس و پسر خواهر خاتمی در فیس بوک خود پیام داده که جناح مقابل را شکست دهید . از طرفی وقتی مقام ارشد استان با خاتمی دیدار می کند نباید بیش از این انتظار داشت ".

در راستای تنویر افکار عمومی متذکر می شود نماینده محترم مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی صفحه ای ندارد. لذا ضمن تکذیب مطلب مزبور که به آقای دکتر محمدرضا تابش نسبت داده شده؛ این دفتر حق پیگیری قانونی از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ می دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها