کد خبر: ۲۸۱۳۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۷ دی ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه پرسپوليس گفت: ليست مازاد باشگاه بايد زودتر اعلام مي‌شد اما به هر حال اين بازيکنان جزو نفرات خوب هستند و پيشنهاداتي خواهند داشت.
به گزارش598،به نقل از تسنیم، مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد لیست بازیکنان خروجی پرسپولیس گفت: حمید درخشان لیست بازیکنانی که نیازی به آنها نداشت را به باشگاه ارائه کرده و منتظر هستیم تا این بازیکنان تیم جدید خود را معرفی کنند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: طاهری در باشگاه مستقر شده و به طور جدی در حال پیگیری کارها است، ضمن اینکه به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی هستیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد تعلل سرخ‌ها در مورد جذب بازیکن، اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم در این باره انجام شده و تاکنون با یک بازیکن برزیلی به توافق رسیده‌ایم و در این مدت باقی‌مانده بازیکنان مد نظر دیگر نیز جذب خواهند شد.

خواجه‌وند درباره جایگزینی بازیکنان مازاد پرسپولیس تصریح کرد: در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وی در خصوص اظهارات امیر رضا خادم مبنی بر اینکه حمیدرضا سیاسی 30 میلیارد تومان برای فوتبال خرج کرده است که تنها 8 میلیارد آن برای پرسپولیس بوده و به نظر می‌رسد این 22 میلیارد برای تیم‌های استقلال و راه‌‌آهن خرج شده است، گفت: نه مصاحبه خادم را دیده‌ام و نه اطلاعی از آن دارم. بهتر است این سوال را از خودشان بپرسید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پیش از این حسین ماهینی نیز اعلام کرده بود که سیاسی 7 میلیارد تومان به استقلال کمک کرده، خاطرنشان کرد: اطلاعی در این باره ندارم.

خواجه‌وند با اشاره به مشکلات مالیاتی بازیکنانی چون محمد نوری عنوان کرد: علاوه بر نوری خیلی از بازیکنان مشکل مالیاتی دارند که باید حل شود.

وی در مورد اینکه وضعیت پرسپولیس خوب نیست و تاکنون بازیکنی جذب نشده است، گفت: وضعیت پرسپولیس خاص بود. می‌توانید مسائل اخیر را مرور کنید و ببینید چه اتفاقاتی افتاده اما با این وجود باشگاه خودش را جمع کرد و وارد بازار نقل و انتقالات شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب بابک حاتمی افزود: اگر خدا بخواهد در این مدت باقی‌مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات این بازیکن جذب خواهد شد.

خواجه‌وند در خصوص اینکه بازیکنان مازاد پرسپولیس به این مسئله اعتراض داشتند که چرا 2 روز مانده به پایان نقل و انتقالات نام آنها در لیست خروج قرار گرفته است، گفت: باید این لیست زودتر اعلام می‌شد اما به هر حال این بازیکنان جزو بازیکنان خوب هستند و پیشنهاداتی خواهند داشت.

وی در مورد وضعیت جذب محسن مسلمان، هاشم بیک‌زاده و محمد قاضی عنوان کرد: به صورت ریز نمی‌توانیم در مورد بازیکنی صحبت کنیم اما در رابطه با بیک‌زاده و قاضی چیزی نشنیده‌ام.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی نیلسون و اینکه قرار است حسن رودباریان جایگزین وی شود، گفت: ظاهرا نیلسون نیز در لیست خروج قرار گرفته اما جایگزین وی رودباریان نیست و نامش به زودی اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها