کد خبر: ۲۸۱۵۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۸ دی ۱۳۹۳
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه در 9 دی مردم بار دیگر نشان دادند همیشه مدافع ارزش‌ها و پشتیبان ولایت خواهند ماند، گفت: جرم سران فتنه به طمع انداختن دشمن و فراهم کردن زمینه براندازی است.
به گزارش پایگاه 598، رضا نظری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی به فارس گفت: 9دی دست قدرت الهی و امداد غیبی خدا برای دفع بزرگترین فتنه بعد از انقلاب بود.  توهین به امام حسین (ع)، در این روز حقیقت و ذات جریان برانداز را نشان داد. آنجا بود که مردم با دیدن پلیدی فتنه‌گران به صحنه آمدند.

نظری با بیان اینکه در ماجرای فتنه سال 88 بعضی‌ها در آزمونی که برای خواص برگزار شد مردود شدند، افزود:  دشمنان از خواص که ستون نظام بودند به عنوان ستون فتنه استفاده کردند. مردم از بعضی از خواص پیشی گرفتند. به ویژه آنانی که با سکوتشان بر غبار فتنه افزودند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه در 9 دی مردم بار دیگر نشان دادند همیشه مدافع ارزش‌ها و پشتیبان ولایت خواهند ماند، اظهار داشت: مرزبندی صریح با دشمن خارجی و منافق داخلی شاخص اصلی برای حضور در مجموعه نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن با یک برنامه ریزی ده ساله بعد از فتنه 78، در فتنه 88 قصد براندازی نظام اسلامی را داشت، غافل از آنکه تقدیر الهی چیز دیگری است.

نظری تاکید کرد: در فتنه88 همه دشمنان اسلام و ایران از آمریکا، اسرائیل، انگلیس، سلطنت طلبان، منافقین تا کوموله و گروهک‌های تروریستی مثل ریگی با هم، هم پیمان شدند تا به آرزوی محال خود برسند. عده‌ای در داخل نیز پای سفره آنان نشستند. آنها نشستند پای سفره کسانی که دستشان به خون مردم این مملکت آغشته است و این خیانت به کشور است.

وی با بیان اینکه جرم سران فتنه به طمع انداختن دشمن و فراهم کردن زمینه براندازی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه فتنه‌گران نگذاشتند ملت طعم شیرین حماسه سال 88 را بچشد. آمریکا که در طول این 30 سال از براندازی ناامید شده بود، دوباره به طمع افتاد. آنان از اصلاح طلبان به صراحت حمایت کردند اما کسی از اصلاح طلبان خم به ابرو نیاورد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران تاکید کرد: سال 88 عده‌ای که شعار دموکراسی و حقوق شهروندیشان گوش فلک را پر کرده بود، به رای مردم پشت کردند. اصلاح طلبان خود فروخته در عمل، از دموکراسی به استبداد رسیدند. مقابله با قانون نقطه آغاز فتنه انگیزی است.

وی گفت: 8ماه به آشوب کشیدن کشور و امیدوار کردن دشمن و متضرر کردن کشور از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و امنیتی جرم کوچکی نیست. تحریم‌ها و فشار همه جانبه به کشور ارمغان اصلاح طلبان در سال 88 بود. نمی‌شود کشور را به آشوب کشید بعد بدون هیچ عذرخواهی توقع حضور مجدد در صحنه سیاسی کشور را داشت.

نظری یادآور شد: سران فتنه هنوز پاسخی برای دروغ بزرگ خود یعنی تقلب ندارند. اصلاح طلبان باید نسبت خود را با استقلال، جمهوریت، قانون اساسی و ولایت فقیه مشخص کنند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: امروزهمه فهمیده‌اند که ولایت فقیه ضامن جمهوریت نظام است. 9 دی متعلق به همه معتقدین به جمهوری اسلامی و قانون اساسی است.

وی در خاتمه با بیان اینکه جنبش سبز ریشه در غرب زدگی بعضی از نخبگان و سیاسیون داشت، گفت:  در تحلیل فتنه نباید در اشخاص متوقف ماند. بلکه باید ریشه‌های فکری فتنه را جست و جو کرد. ریشه‌های اجتماعی، فرهنگی و روانشناختی فتنه مغفول مانده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها