کد خبر: ۲۸۱۷۷۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۴     ۰۹ دی ۱۳۹۳
نویسنده کتاب "پایی که جاماند" با بیان اینکه شهدای فتنه ۸۸ جان خود را فدای دفاع از آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، گفت: سران فتنه حقوق شهروندی ملت ایران را لگدمال کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سیدناصر حسینی‌پور عصر امروز در یادواره شهدای ملی حماسه ۹ دی در این شهرستان با بیان اینکه مردان شهادت منتظر مردن نمی‌مانند، اظهار داشت: مردان شهادت مردان تصمیم در روز تصمیم‌اند نه انسان‌هایی که مدام می‌گویند منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.
 
وی با تأکید براینکه مردان شهادت سیاسی هستند نه سیاسی‌کار، افزود: شهدای ما مردانی بودند که میزانشان درستی بود نه درشتی و همواره تکلیف را وظیفه خود می‌دانستند و برای رسیدن به حقیقت از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کردند.
 
نویسنده کتاب "پایی که جاماند" با بیان اینکه شهادت هنر مردان خدا است، گفت: خداوند گردن عاشقان درگاهش را باریک می‌آفریند تا در مقتل شهدا راحت بریده شود.
 
حسینی‌پور با اذعان به اینکه دین به واسطه شهدا و قلم علما زنده مانده است، خاطرنشان کرد: همه ما خوب می‌دانیم که دین، با خداخواهان خرما طلب به جایی نخواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه شهدای ما از حجاب جسم گذشتند تا حجاب غفلت روح ما پاره کنند تصریح کرد: هنوز هم وقتی عنکبوت دنیاطلبی و ولایت‌گریزی در دل ما تار می‌تند این استخوان‌های شهدای ما به شهرهای ما سفر می‌کنند و روح خدا را به ما تزریق می‌کند.
 
نویسنده کتاب"پایی که جا ماند" با اشاره به اینکه همه مردم دنیا در دو راهی پذیرش نظام سلطه و شیطان و نظام پذیرش سروری و سالاری اهل بیت (ع) قرار دارند بیان کرد: تمامی انسان‌ها در تمامی حکومت‌ها در جریان زندگی فردی، اجتماعی، و حیات سیاسی خویش مجبور به انتخاب یکی از این دو راه هستند.
 
‌وی نظام سلطه و شیطان را نظامی دارای تمامی امکانات رفاهی و لذت‌های دنیایی دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان این نظام حتی اگر خون ملت خودشان را بریزند نه دیکتاتورند و نه ازآنان به عنوان ناقضان حقوق بشر یاد می‌شود.
 
نویسنده کتاب "پایی که جاماند" با بیان اینکه شهدای فتنه۸۸ جان خود را فدای دفاع از آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، گفت: سران فتنه حقوق شهروندی ملت ایران را لگدمال کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها