کد خبر: ۲۸۱۸۳۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۹ دی ۱۳۹۳
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: «در طول 12 سال فعالیتم در فوتبال کار ستادی کرده ام و هرگز به این شغل به چشم کار دائم نگاه نمی کنم. »

به گزارش پایگاه 598، مهدی محمدنبی درباره عدم حضور علی کریمی در سفر تیم ملی به استرالیا عنوان کرد: «پس از رسیدن گزارش این اتفاق می توانم اظهارنظر داشته باشیم. در حال حاضر علاقه ای ندارم پیرامون این اتفاق صحبت کنم.»

 

وی درباره اینکه آیا شاهد تکرار موضوع مجید صالح هستیم گفت: «فکر نمی کنم این اتفاق، به مسائل فنی یا کی روش بستگی داشته باشد.»

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه پس قهر کریمی به چه دلیلی بوده است اظهار داشت: «یک سری مسائل هست که مربوط به تیم ملی می شود. ما هم فقط این مسائل را شنیده ایم و هنوز گزارش کاملی دریافت نکرده ایم.»

 

وی درباره تغییرات به وجود آمده در فدراسیون فوتبال و اینکه قرار است علیرضا اسدی جانشین او شود گفت: «هنوز هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده و من سر جایم هستم. به شایعات توجه نکنید. روز سه شنبه جلسه مفصلی با کفاشیان دارم و در آن زمان همه چیز مشخص می شود.»

 

نبی درباره اینکه چقدر احتمال می دهد دبیر کلی فدراسیون فوتبال را به فرد دیگری واگذار کند بیان داشت: «من 12 سال است در فوتبال کار ستادی می کنم و به هیچکدام از این پست ها به عنوان شغل دائم نگاه نکردم. هر جا به درد این فوتبال بخورم می ایستم و کمک می کنم و هر جا ببینم وجودم اضافی است می روم.»

 

وی درباره اینکه چرا همراه تیم ملی راهی استرالیا نشد گفت: «به خاطر حل مسائل اخیر فعلا مجبورم بمانم. تا روز جمعه راهی استرالیا خواهم شد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها