کد خبر: ۲۸۲۰۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۹ دی ۱۳۹۳
محمد آبشک بالاخره بعد از چند روز تلاش توانست رضايتنامه اش را از راه‌آهن بگيرد و راهي ملوان شود.

آبشک در مورد جدایی اش از راه‌آهن به "ورزش سه" گفت: من با راه‌آهن قراردد داشتم اما می‌ خواستم جدا شوم به همین خاطر با استیلی صحبت کردم متاسفانه همان زمان ها بود که حمیدخان استعفا داد و تیم دست دادستانی افتاد. بنابراین گفتند که هیچ کس حق جدایی ندارد. بعدش هم گفتند باید 30 میلیون بدهم تا رضایتنامه ام را بدهند من هم یک چک دادم و جدا شدم. خیلی شرایط سختی بود تیم دست دادستانی بود و هیچ کس پاسخگوی بازیکنان نبود.

او در همین باره ادامه داد: راه‌آهن وضعیتش نامعلوم است و الان خیلی شرایط بدی دارد. البته تا زمانی که آقای استیلی حضور داشت خوب بود. او کلی هزینه کرد، به جوان ها بها داد و ... امیدوارم یکی پیدا شود که مشکلات مالی و سایر مشکلات این تیم را حل کند.

این بازیکن در مورد حضور در ملوان نظرش را اینگونه بیان کرد: قبل از نیم فصل هم ملوانی ها با من و باشگاه صحبت کردند. آقای کریمی قبلا هم مربی من بوده و خیلی برای من از نظر فنی زحمت کشیده من هم خیلی دوستش دارم و هم خیلی قبولش دارم.

وقتی از آبشک سوال شد با توجه به شرایط ملوان این تیم سقوط نمی‌ کند پاسخ داد: با آمدن آقای کریمی و هوادارانی که ملوان دارد این تیم نمی‌ افتد. ملوان هم تنها نماینده استان است. انشاالله مشکلات سربازان هم حل شود و بتوانند به ما کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها