کد خبر: ۲۸۲۵۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۱ دی ۱۳۹۳
سرپرست دانشگاه اشرفی اصفهانی گفت: فتنه‌گران حکم مرگ خود را در روز عاشورای سال 88 امضا کردند؛ آنها با بی احترامی به سید و سالار شهیدان در آن روز نشان دادند که هدفی دیگر دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، جلسه سخنرانی سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ۹ دی‌ماه، صبح امروز در دانشگاه غیر انتفاعی اشرفی اصفهانی شهر اصفهان برگزار شد.

 

در این مراسم، سید حمید امامی، سرپرست دانشگاه غیرانتفاعی اشرفی اصفهانی با اشاره به انقلاب دوم در ایران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان انقلاب دوم ایران نام گرفت.  

 

وی افزود: حرکت خود جوش ملت ایران در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، انقلاب سومی بود که ملت ایران با حضور پرشور و میلیونی خود در خیابان‌ها رقم زدند.

 

سرپرست دانشگاه غیرانتفاعی اشرفی اصفهانی تصریح کرد: در این روز حماسی مردم ایران با رهبر خود تجدید پیمان کردند و این اتمام حجتی برای تمامی وقایع آن ۸ ماه فتنه گری بود.

 

امامی با بیان اینکه فتنه گر اصلی در آن سال در واقع شیطان بزرگ، یعنی آمریکا بود، تصریح کرد: اگر چه فتنه 88 عواملی را در داخل کشور داشت، اما کنترل و سازماندهی آنها در خارج از کشور انجام می‌شد.

 

وی خاطرنشان کرد: فتنه گران حکم مرگ خود را در روز عاشورا امضا کردند؛ آنها با بی احترامی به سید و سالار شهیدان در آن روز نشان دادند که هدفی دیگر دارند.

 

سرپرست دانشگاه غیرانتفاعی اشرفی اصفهانی افزود: جوشش مردم در روز ۹ دی در حقیقت برگرفته از ارادت و تبعیت آنها از امام زمان (عج) بود و علاقه مردم به اهل بیت (ع) و خصوصاً امام حسین (ع) یکی از مهمترین دلایل قیام در روز نهم دی بود.

 

امامی با اشاره به اینکه سران فتنه سال ۸۸ بازیچه دست دشمن شده بودند، گفت: نیمی از فتنه سال ۸۸ در داخل کشور به دست فتنه گران رقم خورد و نیمه دیگر آن در پشت مرزهای و در کشورهای بیگانه بود.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه فتنه سال ۸۸ آزمونی بزرگ بود، بیان داشت: این فتنه ممکن بود کشور ما را مانند کشورهای دیگر در سال‌های اخیر از هم بپاشد؛ اما بصیرت ملت همیشه آگاه ایران این اجازه را به دشمنان نداد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها