کد خبر: ۲۸۲۶۸۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۱۱ دی ۱۳۹۳
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پایین آمدن قیمت نفت توفیق اجباری برای توجه مسوولان به سایر ظرفیتهای کشور نظیر صدور خدمات فنی و مهندسی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا ؛ سیدمهدی هاشمی روز پنجشنبه در 'دومین همایش ملی صادرات خدمات فنی و مهندسی' در مشهد افزود: هم اکنون شاید از بابت پایین آمدن قیمت نفت ناراحت باشیم اما این موضوع می تواند عاملی در بهره مندی از سایر ظرفیتها و امکانات بالقوه کشورمان باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریمهای نفتی در کوتاه مدت شاید مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند اما در درازمدت فواید زیادی در بردارد.

وی گردش اقتصادی در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی را هشت درصد در سطح بین المللی عنوان و بیان کرد: سهم ایران در صدور خدمات فنی و مهندسی یک درصد می باشد که این موضوع نیازمند توجه بیشتر مسوولان است.

هاشمی در ادامه خراسان رضوی را در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی پرچمدار و پیشگام توصیف و اظهارکرد: این موضوع اهتمام و مسوولیت مسوولان و دست اندرکاران این استان را در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی افزون خواهد کرد.

وی همچنین گفت: انتظار می رفت در 'همایش صدور خدمات فنی و مهندسی' وزیر راه و شهرسازی حضور می یافت و اگر نمی توانست حداقل معاون و یا مدیرکلهای این وزارتخانه شرکت می کردند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی این کمیسیون برای رفع مشکلات در زمینه صادرات خدمات فنی ومهندسی خبر و ادامه داد: برای رفع کاستیها، مشکلات نظارتی و قانونگذاری در این بخش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: هماهنگی بین بخش خصوصی و بخش دولتی در این زمینه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

'همایش صدور ملی خدمات فنی و مهندسی' با حضور 250 نفر شامل اعضای هیات مدیره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، جمعی از صادرکنندگان، بازرگانان و همچنین مدیران شرکتهای خدمات فنی و مهندسی به همت سازمان نظام مهندسی و همکاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن خراسان رضوی برپا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها