کد خبر: ۲۸۲۹۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۳ دی ۱۳۹۳
خرید جدید پرسپولیس گفت: «حتماً‌ برای پوشیدن شماره 99 از محمدرضا خلعتبری اجاز خواهم گرفت.»

به گزارش پایگاه 598، بابک حاتمی خرید جدید پرسپولیس در خط دفاع با انتخاب شماره 99، شماره‌ای که قبلاً‌ در اختیار محمدرضا خلعتبری قرار داشته، تعبیر جالبی از پوشیدن این شماره پیراهنش دارد.

 

گفتگو با حاتمی را در زیر بخوانید.

 

* واقعاً تو هم از آن دسته بازیکنانی هستی که می‌گویند از بچگی پرسپولیسی بوده‌اند؟

- به خدا هم خودم و هم خانواده‌ام شدیداً پرسپولیسی بودیم و هستیم و به غیر از عموی من، همه فامیل ما پرسپولیسی هستند. اتفاقاً همسرم هم شدیداً پرسپولیسی است، کسی که خودش هم یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده البته خانواده من کاملاً فوتبالی بودند. پدر خدابیامرزم سعید حاتمی در ماشین‌سازی بازی می‌کرد، برادرم، یاشار هم در تراکتورسازی بود و می‌توانست یکی از بهترین چپ پاهای تاریخ شود، هر چند به خاطر یک مصدومیت شدید، مجبور به خداحافظی زودهنگام از فوتبال شد.

 

* فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال با تو نسبتی ندارد؟

- نه، ‌فرزاد حاتمی با من هیچ نسبتی ندارد و فقط فامیلی‌اش با من یکی است.

 

* درخشان قصد استفاده از تو در چه پستی دارد؛ دفاع راست یا هافبک راست؟

- مرا در سایپا، فیرات یک خط جلو کشید و در پست هافبک راست بازی می‌داد. سبک فوتبالم بیشتر هجومی است اما حمیدخان می‌داند یک دفاع راست کلاسیک هستم و من هم سعی می‌کنم کارهایی که از من انتظار دارد را به نحو احسن اجرا کنم.

 

* فکر می‌کنی در پرسپولیس موفق شوی؟

- پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران و به نظرم محبوب‌ترین تیم در آسیاست. من هم با آرزوهای بزرگی پرسپولیس را انتخاب کردم و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

 

* جناح راست پرسپولیس بعد از مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن بزرگی در این منطقه نداشته. تو فکر می‌کنی در جناح راست موفق شوی؟

- مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی اسطوره‌های پرسپولیسی من هستند. ادامه دادن راه مهدی مهدوی‌کیا بزرگ واقعاً‌ سخت است اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا جناح راست پرسپولیس را بیمه کنم.

 

* چرا شماره 99 را انتخاب کردی؟

- من در سایپا شماره 40 را می‌پوشیدم اما در پرسپولیس این شماره در اختیار نیلسون بود، به همین دلیل شماره 99 شماره سابق خلعتبری را انتخاب کردم که از آن شماره بالاتر در پرسپولیس نباشد، البته حتماً‌ برای پوشیدن این شماره از محمدرضا خلعتبری اجاز خواهم گرفت.

 

* انتقاد فنی از تو این است که در دفاع، بازیکن خوبی هستی اما در ارسال آخر دچار مشکل می‌شوی.

- این ایرادم در حال حل شدن است، برای حل این نقیصه هم تمام تلاشم را انجام دادم.

 

* در جناح چپ هم توانایی بازی داری؟

- کارایی خیلی بالایی در جناح چپ ندارم اما قادرم در این جناح هم در صورت خواست مربیان، عملکرد قابل قبولی از خودم ارائه دهم.

 

* در پرسپولیس در این مدت کوتاه با چه کسانی بیشتر رفیق شدی؟

- من تاکنون دو جلسه با پرسپولیسی‌ها تمرین کردم. بچه‌های پرسپولیس و جو این تیم را بسیار خوب و صمیمی دیدم. پیام صادقیان همشهری من بوده و مهدی جعفرپور هم که قبلاً‌ همبازی‌ام بود. من با همه بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی دارم اما از آنجا که پیام همشهری‌ام بوده، کمی با او بیشتر رفیق هستم.

 

* خیلی‌ها می‌گویند قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و موفقیت در آسیا به معجزه احتیاج دارد.

- موفقیت پرسپولیس در لیگ به معجزه احتیاج ندارد و معجزه پرسپولیس، خود بازیکنان هستند که بخواهیم قهرمان شویم، در آسیا هم با توجه به خریدهای خوبی که داشتیم، می‌توانیم عملکرد موفقی از خودمان ارائه دهیم و من اصلاً‌ قبول ندارم که می‌گویند پرسپولیس در آسیا زنگ تفریح می‌شود.

 

* از صحبت‌های درخشان با خودت حرف بزن.

- حمیدخان در صحبتی که با من داشت، صراحتاً‌ به این موضوع پرداخت که فقط دنبال فوتبال باش و دنبال حاشیه نباش و یکسری صحبت‌های دیگر که به همه آنها عمل خواهم کرد.

 

* از دربی رفت پایتخت بگو.

- یادم هست که آن روز دنبال همسرم رفتم تا او را از دانشگاه به منزل برسانم. زمانی که به در دانشگاه رسیدم، پرسپولیس یک بر صفر از استقلال عقب بود. همسرم وقتی رسید، مثل خودم از نتیجه خیلی ناراحت بود.‌ از دانشگاه به خانه دوستم حامد شیری رفتیم و در منزل همبازی قبلی‌ام، چند مهمان دیگر هم بودند که به محض رسیدن ما به بهانه عقب ماندن پرسپولیس کلی برای من و همسرم کری خواندند ولی پس از آن پرسپولیس دو گل به یاد ماندنی در دقایق آخر زد که شادی من و همسرم را به بالاترین حد ممکن رساند.

 

* محبوب‌ترین پرسپولیسی‌ها برایت چه بازیکنانی بودند؟

- علی کریمی محبوب‌ترین بازیکن من در پرسپولیس بوده است، کسی که واقعاً‌ دوستش دارم و حالا با جدایی‌اش از تیم ملی دوست دارم ایشان به پرسپولیس بیایند تا رؤیاهایم واقعاً‌ کامل شود.

 

* واقعاً‌ درست است که استقلالی‌ها هم دنبال تو بودند؟

- بله، قبلاً‌ استقلالی‌ها هم دنبال من بودند اما من یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم و به همین دلیل منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماندم تا به یکی از رؤیاهای ورزشی خودم جامه عمل بپوشانم و خدا را شکر که این افتخار نصیبم شد.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها