کد خبر: ۲۸۳۰۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۳ دی ۱۳۹۳
مدافع چپ تیم ملی فوتبال عراق فردا زیر ذره‌بین مربیان پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مربیان پرسپولیس در نظر دارند در بازی دوستانه فردا تیم ملی ایران و عراق عملکرد دفاع چپ حریف ایران را با دقت زیر نظر بگیرند.

ضرغام اسماعیل از بازیکنان ثابت تیم ملی عراق به شمار می‌رود و مورد توجه مربیان پرسپولیس قرار گرفته است. حسین عبدی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس عملکرد اسماعیل را پسندیده اما درخشان هنوز تصمیم نهایی را درباره این بازیکن اتخاذ نکرده است. با توجه به این قضیه عملکرد این مدافع در بازی فردا ایران و عراق در پرسپولیسی شدن او تاثیر بسزایی خواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها در نظر دارند قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا با ضرغام اسماعیل قراداد ببندند تا در صورت درخشش احتمالی این بازیکن در این رقابت‌ها قیمت او افزایش پیدا نکند اما این موضوع بستگی به نظر نهایی درخشان دارد که قرار است فردا عملکرد مدافع عراقی را زیر نظر بگیرد.

این مدافع چپ 20 ساله، 18 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد. اسماعیل اخیرا در صفحه اینستاگرام خود از پرسپولیسی شدنش استقبال کرده و حتی با نشان دادن عدد 6 برای استقلالی‌ها هم کری خوانده است.

 

ضرغام که اخیرا مذاکراتی با پرسپولیسی ها داشته است، تصویر زیر را در اینستاگرامش منتشر کرده که نشانی از پرسپولیس در آن دیده می شود. برخی از هواداران آن را چراغ سبز این بازیکن برای حضور در این تیم می دانند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها