کد خبر: ۲۸۳۳۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۱۴ دی ۱۳۹۳
نزدیکان به مربی سابق تیم ملی معتقدند که وی با کاپیتان پرسپولیس زاویه دارد.

به گزارش پایگاه 598؛ انصافاً به مخیله‌تان هم خطور می‌کند که علی کریمی با محمد نوری حرف نزند و ارتباط خوبی با یکدیگر نداشته باشند؟!

 

لطفاً ‌تعجب نکنید! با شما خواننده پرسپولیسی هستم که تا به حال تصور می‌کردید کریمی در حمایت از نوری قهر کرده و از اردوی تیم ملی جدا شده است. اگر چنین فکری در سر دارید، سخت در اشتباهید!

 

شاید جالب باشد بدانید چندی پیش یک عکاس ورزشی در تمرین تیم ملی از کریمی می‌خواهد که کنار آندرانیک تیموریان و نوری بایستد تا عکسی 3 نفره از آنان بگیرد اما طرف با نگاه چپ‌چپ جادوگر مواجه می‌شود!

 

کریمی راهش را می‌گیرد و می‌رود در حالی که عکاس ورزشی متعجبانه او را نگاه می‌کند که یکی دیگر از ملی‌‌پوشان در گوش طرف می‌گوید: «داداش کجای کاری؟ مگر نمی‌دانی کریمی و نوری با یکدیگر مشکل دارند؟!»

 

عکاس ورزشی همان جا متوجه می‌شود کریمی که با آندو رابطه خوبی داشته و همواره در اردو با هم شوخی می‌کنند اما مشکل او با کاپیتان پرسپولیس است!

 

شنیدیم هر چه دوستان مشترک و آشنایان از کریمی خواسته‌اند تا با نوری آشتی کند، جادوگر یک حرف را تکرار کرده است: «همین که با هم سلام و علیک داریم به این معناست که قهر نیستیم!»

 

بنابر گفته یکی از مسئولان سابق باشگاه پرسپولیس، ‌کریمی در دوره حضورش در این باشگاه هم با نوری زاویه داشت. ظاهراً جادوگر تصور می‌کرده برخی اخبار تیم از جمله داد و بیداد در رختکن پرسپولیس در بازی با داماش گیلان، ‌زمان مانوئل ژوزه توسط نوری به دوستان خبرنگار شماره 14 انتقال داده شده و حسابی از دستش شاکی بود!

 

البته این وسط برخی همبازیان و اطرافیان کریمی هم بی‌تأثیر نبوده و نوری را از چشم جادوگر انداختند. کار به جایی رسید که در بازی تیم‌های ملی لبنان و ایران در بیروت و در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل بر سر یک توپ ساده کریمی بر سر نوری فریاد کشید و...

 

عجیب آن که کریمی هنوز آن اتفاقات را فراموش نکرده و قبل از دستیاری کی روش وقتی به دعوت حمید درخشان سر تمرین پرسپولیس رفت باز هم نشانه‌هایی از اختلاف با نوری را بروز داد و...

 

حالا به نظر شما و با این مواردی که ذکر شد آیا فکر می‌کنید علی کریمی به خاطر محمد نوری اردوی تیم ملی را ترک کرده باشد؟ ما که بسیار بعید می‌دانیم!

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها