کد خبر: ۲۸۳۳۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۴ دی ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عقد قرارداد با روجرینهو در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 ، حمید درخشان در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه تمرینات خیلی خوب و منظمی را پشت سر می‌گذاریم و شرایط تک‌تک بازیکنان نسبتا خوب است. هدف ما این است که در این تعطیلات توان بدنی بازیکنان را بالا ببریم و انشاءالله در دور برگشت مسابقات تیم کامل و 120 دقیقه‌ای به مصاف حریفان خواهیم رفت.»

 

وی در رابطه با انتقاداتی که از بازیکنان جدید پرسپولیس می‌شود، گفت: «این را می‌دانم که هر بازیکنی به پرسپولیس می‌آید انتظارات از او بالاست. در واقع ما باید بازیکنان جدید را در شرایط مسابقه بسنجیم و نه در تمرینات. بازیکنان خارجی از کشورهای دیگر آمدند و 100 درصد نیاز به زمان دارند تا خودی نشان دهند. بازیکنان ایرانی‌مان هم جوان هستند و انشاءالله که بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.»

 

درخشان در مورد اینکه مدافع تیم ملی عراق در صفحه اجتماعی خود، خودش را بازیکن پرسپولیس دانست و عدد 6 را به هواداران این تیم نشان داده است، یادآور شد: «به هر حال او علاقه‌اش به پرسپولیس را نشان داده و این به خودش مربوط است. ما غیر از این مدافع عراقی چند کاندیدای دیگر هم برای دفاع چپ داریم که در نهایت با یکی از آنها قرارداد خواهیم بست.»

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا با روجرینهو قرارداد بسته نشده است، گفت: «انشاءالله در روزهای آتی با این بازیکن قرارداد خواهیم بست.»

 

وی در پایان در مورد مثبت آزمایش دوپینگ یکی از بازیکنان تیمش اظهار داشت: «متاسفانه یکی از بازیکنان جوان ما کم‌تجربگی کرده و از مربی بدنساز خود قرصی گرفته و خورده است. او چند ماه پیش این کار را کرده که متاسفانه مواد نیروزا در بدنش مانده و در آزمایشی که بعد از بازی پرسپولیس و گل‌گهر از او گرفته شد تستش مثبت درآمد. به هر حال محرومیتی شامل حال پرسپولیس نمی‌شود چرا که این بازیکن دقایقی کوتاه بازی کرده اما مطمئنم آینده این بازیکن را در نظر بگیریم و رأیی صادر شود که به فوتبال او ضربه‌ای نخورد.»

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها