کد خبر: ۲۸۳۶۵۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۵ دی ۱۳۹۳
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: "مهلت نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد" این دانشگاه تا روز شنبه ۲۰ دی تمدید شد.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد؛ دکتر علوی فاضل افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت www.azmoon.org  نام نویسی کنند.
 
وی گفت: به غیر از داوطلبان گروه علوم پزشکی ، هر داوطلب می‌تواند بدون درنظر گرفتن رشته فارغ التحصیلی خود در مقطع کارشناسی، در هر رشته‌ای که می‌خواهد ثبت نام کند.
 
علوی فاضل، در این خصوص که آیا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد پیوسته معماری نیز می‌توانند در رشته های دیگر ثبت‌نام کنند، افزود: این دانشجویان اگر حداقل 140 واحد درسی را در رشته معماری گذرانده باشند می توانند در صورت قبولی در آزمون ارشد ناپیوسته در رشته های طراحی، برنامه ریزی یا طراحی شهری و یا مرمت و احیای بناها ی تاریخی تحصیل خود را ادامه دهند.
 
علوی فاضل افزود: درصورتیکه هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد می‌تواند با مراجعه به سایت www.azmoon.org و ورود به قسمت پرسش و پاسخ، سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.
 
20 دی؛ آخرین مهلت ثبت‌ درخواست جابجائی داوطلبان دانشگاه آزاد
 
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت درخواست جابجایی داوطلبان دانشگاه آزاد روز شنبه 20 دی به پایان می‌رسد.
 
دکتر علوی فاضل افزود: داوطلبانی که با شرکت در آزمون‌های سال 93 در دو مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net نسبت به ثبت درخواست جابجایی خود اقدام کنند.
 
وی افزود: این اقدام در راستای اعطاء تسهیلات بیشتر برای پذیرفته شدگان ایجاد شده است و این امکان را می‌دهد که متقاضیان ادامه تحصیل در این مقاطع در صورتی که در واحد دور از محل کار یا زندگی خود پذیرفته شده اند بتوانند جابجا شوند.
 
علوی فاضل ادامه داد: داوطلبان درنظر داشته باشندکه بعد از زمان اعلام شده این سامانه بسته خواهد شد لذا هیچ درخواستی مبنی بر جابجایی پذیرفته نخواهد شد.
 
معاون سنجش و پذیرش درباره زمان اعلام نتایج ثبت درخواست‌ها گفت: زمان اعلام نتایج درخواست‌ها پایان دی خواهد بود.
 
علوی فاضل درباره شرط پذیرش در جابجایی‌ها گفت: ملاک موافقت با جابجایی‌ها کسب حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در واحدهای دانشگاهی مورد نظر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها