کد خبر: ۲۸۳۶۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۵ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مریم صائمی کارگردان فیلم داستانی «سپیدی»‌ که این روزها در پنجمین جشنواره فیلم عمار در حال نمایش است در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره این فیلم گفت: این فیلم یک کار کوتاه 8 دقیقه‌ای است که به نوعی اولین تجربه کاری من در این عرصه به حساب می‌آید و داستان یک طلبه جوانی است که در کنار خیابان منتظر تاکسی است و  دو جوان موتورسوار به وی نزدیک می‌شوند که درگیر چالش می‌شوند.

وی افزود: پیش تولید این فیلم حدود 2 ماه به طول انجامید و 6 روز فیلمبرداری کار به طول انجامید که نهایتا 15 آبان فیلم «سپیدی» آماده نمایش شد. صائمی تاکید کرد: حضور در جشنواره فیلم عمار برای من مهم بود از این نظر که اکران مردمی دارد و این برای من یک وجه تمایز است که این فیلم در شهرستان‌ها نیز دیده شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های جشنواره فیلم «عمار» گفت: اکران فیلم در روستاها و شهرستان ها برای من از همه چیز مهم‌تر است و ادعایی هم برای پخش تلویزیونی این اثر ندارم چون فکر می‌کنم که این فیلم برای من تمرین است.

صائمی درباره جدیدترین اثر خود اظهار داشت: یک سوژه‌ای با عنوان زن و خانواده در دست دارم که شاغل بودن وی مشکلاتی را برای او به وجود می آورد چون من دوست دارم در به تصویر کشیدن زن در طراز انقلاب اسلامی سهیم باشم و فعلا روی فیلمنامه این فیلم مشغول کار هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: جشنواره عمار یک فرصت خوب برای فیلمسازان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به شرط اینکه سطح جشنواره هر سال افزایش پیدا کند، عمار تکمیل کننده یک پازل است یعنی در طول این چند سال موسساتی بوجود آمدند که از یک سری آثار حمایت کردند که عمار نقش دیده شدن و به حرفه‌ای شدن این پروسه کمک می‌کند. فیلم کوتاه داستانی «سپیدی» محصول مرکز پژوهش‌های حوزه هنری است که در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در آمده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها