کد خبر: ۲۸۳۶۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۵ دی ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هنوز حضور هافبک برزیلی در این تیم قطعی نشده، از جذب یک هافبک دیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز با "روجه ریو میراندا سیلوا" ملقب به روجرینهو به توافق نهایی نرسیدیم اما امیدوارم این بازیکن بزودی به جمع نفرات تیم اضافه شود.


وی در مورد دلایل کنار گذاشتن نیسلون کوریا اظهار کرد: نیلسون تاکید داشت نمی‌توند بماند و پول زیادی هم می‌خواست، ضمن اینکه همسر این بازیکن هم تمایلی برای ادامه حضور در ایران نداشت. در این شرایط در هیات مدیره در مورد شرایط این دروازه‌بان بحث و مقرر شد در نیم فصل دوم به دروازه‌بان‌های ایرانی که سرمایه ملی هستند، فرصت داده شود.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: نیلسون در روز مقرر هم به ایران بازنگشت، به همین دلیل در روز آخر تصمیم گرفتیم نام او را از فهرست نفرات تیم خارج کرده و یک بازیکن دیگر را به جمع نفرات‌مان اضافه کنیم.


وی همچنین تاکید کرد: در فصل نقل و انتقالات هدف‌مان جذب مدافع چپ و راست و یک هافبک بود که بابک حاتمی را به عنوان دفاع راست به خدمت گرفتیم. البته 2 گزینه برای هافبک چپ داریم و با یک هافبک خارجی هم در حال مذاکره هستیم که امیدوارم امروز با او به توافق نهایی دست پیدا کنیم.


درخشان در پایان گفت: حضور مدافع عراقی در پرسپولیس به خاطر قراردادی که با یک باشگاه دیگر دارد، منتفی شده اما طی روزهای آینده یک بازیکن فلسطینی - شیلیایی برای مذاکره نهایی به تهران سفر می‌‎کند.


مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها