کد خبر: ۲۸۴۳۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۷ دی ۱۳۹۳
مربي تيم ملي اميد کشورمان گفت: به دليل کارهايي که داشتم با اجازه از خاکپوربه اردوي تيم ملي در عمان نمي‌روم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، هادی طباطبایی درباره اینکه اسم او به عنوان دروازه‌بان تیم هنرمندان استقلال در دربی هنرمندان که فردا در کیش برگزار می‌شود گفت: به دلیل کارهایی که دارم نمی‌توانم فردا در بازی کیش حاضر باشم .

وی در مورد اینکه چرا همراه با تیم ملی امید راهی عمان نشده ادامه داد: به دلیل کارهایی که داشتم دو سه روز از خاکپور اجازه گرفتم تا به عمان نروم و در تهران پیگیر کارهایم هستم.

طباطبایی درباره وضعیت اردویی تیم ملی امید گفت: پیش از این قرار بود اردوی عمان یازده روزه باشد اما برای اینکه فرصت را از دست ندهیم و به دلیل اینکه از همه ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم اردوی عمان را محدود کردیم البته دو مرحله اردوی چهار روزه هم برگزار کردیم و بازیکنان دیده نشده که در لیگ یک یا دو هستند را به اردو دعوت کردیم که این اتفاق خوبی است و البته اتفاق مهم این است که یکسری از این بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی کنیم و موضوع دیگر انگیزه‌ای است که آنها می‌گیرند البته لیستی که اعلام می‌شود باز هم لیست نهایی نیست و باز هم در صورتی که بازیکن مورد نیازی بود به تیم ملی امید دعوت می‌‌کنیم البته جا دارد که از باشگاه‌ها به دلیل همکاریشان تشکر کنم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت دروازه‌بانان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: در سال‌های گذشته نه تنها در پست دروازه‌بان بلکه در همه پست‌ها ضعف داشتیم و به خاطر عدم بازیکن سازی به نوعی فوتبال ما تهی شد. البته حقیقی در جام جهانی اعتماد به نفس خوبی گرفت هرچند که نباید از دروازه‌بانی مثل مهدی رحمتی هم غافل شویم. در کل برای تیم ملی در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و این را هم می‌گویم که بازیکنان جدیدی در حال معرفی شدن به فوتبال هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها