کد خبر: ۲۸۴۳۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۷ دی ۱۳۹۳
صادق درودگر مديرعامل سابق ملوان جواب مسوولان اين باشگاه در خصوص قرارداد با دراگان اسکوچيچ و بدهي 60 هزار دلاري اين مربي را داد.
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ملوان بعد از محکوم شدن به پرداخت 60 هزار دلار به دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این تیم ادعا کرد، صادق درودگر مدیرعامل پیشین این باشگاه قرارداد با این مربی را بسته و آنها خبری از این بدهی ندارند.

درودگر در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: مسوولان باشگاه ملوان اعلام کردند درودگر قرارداد با اسکوچیچ را بسته و این مساله باعث افتخار من است که با چنین مربی بزرگی قرارداد بستم. من با مربی که ارزشش 400 هزار دلار است قرارداد 120 هزار دلاری بستم. حتی دراگان همیشه می‌گوید، تو کارت را خوب بلدی اما من را کشتی! زمانی که باشگاه مالک نداشت من کلیه پرداختی ها را طبق قراردادم انجام دادم. تمام مطالبات دراگان را با پاداشش تا زمان پرداخت کردم و 30 درصد قرارداد بازیکنان را هم دادم.

او در همین خصوص ادامه داد: حالا می گویند من قرارداد را با دراگان بستم. تمام قراردادها در باشگاه موجود است و هر دو حسابرس باشگاه اعلام کردند که 60 هزار دلار اسکوچیچ طلب دارد. طبق بیلان مالی باشگاه همه چیز موجود است. در این مدت دراگان 3 بار نامه داد که پول من را بدهید. مگر می شود باشگاه در جریان نباشد. من که قرارداد را خانه ام نبردم. مسوولان این باشگاه از فوتبال سر در نمی آورند و انگار بقالی است. آدم ها اگر کار بلد نباشند افراد کاربلد را کنار خود می آورند اما این افراد نه خودشان کار بلد هستند و نه از افراد خبره استفاده می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها