کد خبر: ۲۸۴۴۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۱۷ دی ۱۳۹۳
لوئيس انريکه روزهاي دشواري را سپري مي کند. بسياري بر اين عقيده اند که اين مربي پس از اخراج شدن زوبي زارتا، به نوعي خود را تنهاتر از هميشه در بارسلونا احساس مي کند.
به گزارش "ورزش سه"، نشریات کاتالونیا روز گذشته به صراحت از درگیری لفظی مسی و انریکه در تمرین روز جمعه و نیز روز بازی با سوسیداد نوشتند. بنا بر ادعای منابع معتبر، این دو، هم اکنون با یکدیگر قهر هستند.

لوئیس انریکه که در نشست خبری بازی با الچه شرکت کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد روابطش با مسی و اینکه آیا با او قهر است، چنین گفت:" نه با مسی و نه با هیچ بازیکنی قهر نیستم. با همه بازیکنان، همان ارتباطی را دارم که از روز اول ورودم به باشگاه داشتم و در این زمینه، تغییری حاصل نشده است. البته الان شناخت بیشتری از یکدیگر داریم.

تا به امروز، کاری با هیچ بازیکنی نکرده ام که برایم احساس پشیمانی آورده باشد. سرنوشت یک مربی را نتایجی که کسب می کند مشخص خواهد کرد. ما مربیان می دانیم که اگر نتایج خوبی کسب نکنیم، باید خودمان را برای رفتن آماده کنیم. من در بارسلونا یک هدف دارم و آن هم رساندن تیمم به موفقیت است.اینجا نیستم تا شایعات را تایید یا تکذیب کنم. شایعاتی که بازهم ادامه خواهند داشت. من به عنوان مربی، باید مجموعه ای که در اختیارم است را آنگونه که می دانم، کنترل کنم.در این راه،به روشی که فکر می کنم به صلاح بازیکن و باشگاه است، عمل خواهم کرد."

انریکه در پاسخ به این سوال که علت غیبت مسی در تمرین دوشنبه به دلیل مسمومیت را باور کرده اید گفت:" به همان گزارش باشگاه در مورد غیبت مسی، رافینیا و متیو استناد می کنم. مسی گویا مسموم بوده و این توجیه را قبول کرده ام."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها