کد خبر: ۲۸۵۱۰۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۲۰ دی ۱۳۹۳
اردوي کيش ملواني‌ها هر چقدر هم که با حرف و حديث همراه بوده باشد اما اينطور که به نظر مي‌رسد، توانسته رضايت فيروز کريمي را جلب کند، اين رضايت‌ها و انگيزه‌هاي کريمي در واقع تنها نقاط روشني هستند که اين روزها در اوضاع تاريک ملوان در اين تيم ديده مي‌شوند.
به گزارش "ورزش سه"، او که از همان روز نخست با شعارهایی مملو از امید و نوید دهنده تحول به انزلی آمد، قدم‌های خود را برای ساختن نیم فصلی متفاوت برمی‌دارد. در این شرایط چه کسی است که منتظر شروع مسابقات و دیدن تیمی که فیروز برای ملوان ساخته نباشد؟ انگار همه ذره‌بین‌ها روی فیروز کریمی و تیمش زوم شده و همین موضوع هم کار ملوان و سرمربی‌اش را سخت و سخت‌تر می‌کند.

کار برای فیروز کریمی اما وقتی سخت‌تر می‌شود که او بعد از تعطیلات لیگ، در چهار هفته پیاپی با چهار رقیب حساس رو به رو می‌شود. اولین قدم ملوانی‌ها، بعد از این دوره امید بخش آماده‌سازی، رقابت با تراکتورسازی است. تیمی که با جذب بازیکنانی چون آندو تیموریان، عیسی اندوی، داسیلوا، قریشی و بایرامی، به شدت قوی شده و تمرینات مطلوبی در امارات داشته! تراکتورسازی بدون شک یکی از قوی‌ترین تیم‌های نیم‌فصل دوم شده و با کمبود بازیکنی که ملوان به خصوص در خط حمله دارد، در نخستین بازی خود در هفته هجدهم کار سختی پیش رو خواهد داشت.

پرسپولیس به‌عنوان دومین حریف ملوان شاید به لحاظ فنی به پای تراکتورسازی نرسد و حاشیه‌های فراوان این تیم، وضعیت قرمزپوشان را چندان بهتر از ملوان نسازد اما واقعیت این است که پرسپولیس همیشه پرسپولیس می‌ماند و در هر شرایطی بازی با این تیم به ویژه در ورزشگاه آزادی، حریفانی با وضعیت ملوان را با مشکل مواجه می‌کند. با این تفاسیر دومین بازی فیروز کریمی هم بازی سختی خواهد بود.

حساسیت‌ بازی‌های ملوان برای فیروز کریمی در هفته‌های بیستم و بیست‌ویکم، دست کمی از هفته‌های قبل ندارد. ملوان در این هفته‌ها به ترتیب به مصاف راه‌آهن و استقلال خوزستان می‌رود. دو تیمی که فیروز پیش از این هدایت آنها را به عهده داشته و پیروزی برابر این دو تیم برایش از اهمیت خاصی برخوردار است. رقابت در این دو هفته گرچه برای فیروز کریمی و ملوان سرشار از حساسیت است اما به لحاظ اینکه کریمی تا حدودی با شیوه بازی آنها آشنایی دارد، می‌تواند به سود ملوان تمام شود.

فارغ از پیش‌بینی اینکه ملوان در این هفته‌ها چگونه می‌تواند نتیجه بگیرد، نکته قابل توجه درباره این تیم این است که آیا می‌تواند انتظاراتی که در این تعطیلات از این تیم ایجاد شده را برآورده کند؟ قطعاً خود فیروز کریمی هم می‌داند جدا از بحث برآورده کردن انتظارات، چگونگی بازگشت ملوان به بازی‌های لیگ و نحوه عملکرد این تیم در این بازی‌ها می‌تواند تعیین کننده وضعیت ملوان در نیم‌فصل دوم باشد. شاید پاسخ دادن به این سوال که آیا بالاخره ملوان در لیگ برتر ماندنی خواهد شد یا نه، بعد از این چند هفته، کار چندان سختی نباشد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها