کد خبر: ۲۸۵۱۵۴
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۲۱ دی ۱۳۹۳
در آغازین روزهای سال نو میلادی مردم فرانسه شاهد حملات تروریستی فراوانی می شوند. القاعده و داعش در به عهده گرفتن این عملیات های تروریستی از هم پیشی می گیرند. رییس جمهور فرانسه در اولین ساعات پس از عملیات در صحنه حاضر می شود و با قطعیت می گوید که این یک عملیات تروریستی است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رسانه های فرانسه به سرعت این اتفاقات را به گردن اسلامگراها می اندازند. رسانه ها مدعی می شوند که اسلامگرایان به خاطر چاپ کاریکاتور ابوبکرالبغدادی سرکرده داعش این عملیات تروریستی را به راه انداخته اند. به فاصله چند ساعت بعد دو گروگان گیری در دونقطه از پاریس اتفاق می افتد.

گروگان گیری و عملیات تروریستی روزهای اخیر فرانسه با 20 کشته به پایان رسیده است. رسانه هنوز مشغول فعالیت اند. صبح امروز روزنامه استرالیایی «ویکند» در اقدامی موهن علیه مسلمانان جهان،‌ کارتونی اهانت آمیز علیه پیامبر اسلام صلوات الله علیه منتشر کرد. رسانه ها حالا از استرالیا محل برگزاری بازیهای جام ملت های آسیا پمپاژ می شوند.

رسانه ها این جمله را مدام زیر نویس می کنند:« افزایش چشمگیر حملات اسلامگرایان در روزهای اخیر». در روزهای اخیر که اتفاقا هم همزمان بود با میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص)، نام داعش و لعنت شدگان القاعده پیام های وحدت و پیروزی در عراق و سوریه و لبنان و ... را به حاشیه می برد. رسانه ها هنوز مشغول فعالیت اند.

*******************

سال ۲۰۲۲ میلادی است. فرانسه به افول آرام خود ادامه داده و رهبر یک حزب اسلامی به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب می‌شود. زنان به خانه‌نشینی تشویق می‌شوند، نرخ بی‌کاری کاهش پیدا می‌کند. جرم و جنایت از شهرک‌های مهاجرنشین اقماری رخت برمی‌بندد، حجاب همه‌گیر می‌شود و چندهمسری قانونی. دانشگاه‌ها مجبور می‌شوند قرآن تدریس کنند.

تسلیم آخرین نوشته هتاکانه  میشل ولبک، معروف‌ترین نویسنده در قید حیات در فرانسه   است که از ده روز پیش، روی پیش‌خوان کتاب‌فروشی‌ها رفته است. در تصویری که ولبک از فرانسه 2022 به تصویر کشیده است، جامعه منحط و فاسد فرانسه در یک اقدام غریزی خود را با این فرانسه جدید اسلامی تطبیق می‌دهد. 

این نویسنده نژادپرست درسال 2001 به اسلام دشنام داد ولی در دادگاه تبرئه شده و فرانسه را ترک کرد و به اسپانیا و ایرلند رفت و حالا با بازگشت به فرانسه رمانی کاملاً ضد اسلامی علیه مسلمانان این کشور نوشته ولی مدعی است نوشته‌اش سیاسی نیست.

گویا بازگشت ولبک به فرانسه و انتشار کتاب جدید وی با اتفاقات اخیر تروریستی در پاریس بی ربط است! چرا که رسانه ها عملا موضوع انتشار این کتاب را پوشش نمی دهند. بسیاری از مردم فرانسه و مسلمانان که جمعیتشان در فرانسه روز به روز افزایش می یابد از انتشار این کتاب به طور طبیعی خشمگین شده اند. اما به خاطر اتفاقات اخیر و فعالیت رسانه های پرتلاش صهیونیستی فرانسه آنها فعلا در مظان اتهام هستند تا شاکی!

***************************

همه این اتفاقات به همت رسانه ها پیش می رود تا اینکه در میان اسامی کشته شدگان عملیات های تروریستی نام «احمد» نیز دیده می شود. مسلمانی که یکی از قربانی این عملیات تروریستی است. شاید این قربانی ناگهانی عملیات تروریستی در فرانسه شاهدی بر این مدعاست که مسلمانان اهل خشونت نیستند. همزمان با کشته شدن احمد توسط منتسبان به داعش و گروههای تکفیری که برساخته خود غرب هستند، کمپین مسلمانان اروپا با عنوان «من احمد هستم» تشکیل شده است. این کمپین پیام های فراوانی دارد که یکی از آنها این است که مسلمانان خود اولین قربانی حرکت های تروریستی در دنیا هستند. افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان و ... بعد از حمله القاعده به برج های دوقلو بیش تر و خیلی بیشتر از قربانیان بی گناه حادثه 11 سپتامبر، قربانی دادند.

و حالا شاید به آی پک و رسانه هایی که قائله این روزهای پاریس را به راه انداخته اند، آرزو می کردند: «ای کاش پاریس هم مثل نیویورک برج دوقلو داشت»  تا به بهانه تعداد زیاد قربانیان دوباره حمله می کردند و دوباره اسلحه می فرئوختند و دوباره نفت و منابع دیگر سرزمین هایی با مردمان بی گناه را غارت می کردند. آنها پیش خود می گویند: «ای کاش پاریس هم مثل نیویورک برج دوقلو داشت».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها